Як швидко і за розумні гроші створити високотехнологічний додаток який виведе сервіс на новий рівень
26.02.2021
Весна з новинкою від Autotrans!
Залишилися лічені дні до запуску роботи мобільного застосунку Autotrans, який вже можна скачати для iOS та Android.
Мобільний додаток Autotrans в смартфоні - сучасна заміна пластикової карти.
Інформація про ціни на паливо, найближчі АЗК, акції, знижки та транзакції, можливість заправитися біля колонки, предплатіть собі паливо чи не паливну групу, отримуючи при цьому додаткові бонуси. Все це і багато іншого тепер у Вашому смартфоні!
Швидко, зручно, актуально!
Група компаній "Autotrans" більше 20 років є оператором із забезпечення споживачів нафтопродуктами та скрапленим газом. Також, компанія була одним із співзасновників Української Асоціації зрідженого газу (ULPGA).
Постійно розширюючи мережу автозаправних комплексів і баз зберігання палива, збільшує потужність обладнання для швидкого заправлення автомобілів і, як завжди незмінно, реалізує виключно заводське паливо за програмою «від заводу до баку», компанія прагне забезпечити високий рівень сервісного обслуговування.
Щоб візуально донести до автомобілістів ті якісні зміни, які відбуваються в компанії, в 2020м почався ряд оновлень. Також компанія модернізувала фірмовий стиль.
Співпраця компаній Autotrans та We.Code почалося в 2019 році. Компанією We.Code на базі програмного продукту "BAS Управління торгівлею" велася розробка автоматизації процесу управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM), проведена інтеграція з IP- телефонією і програмним комплексом ND. Також був розроблений модуль торгівлі паливом за клієнтськими картками лояльності.
Наступним кроком в процесі модернізації взаємодії з клієнтами було прийнято рішення про розробку високотехнологічного мобільного додатка з високим рівень функціональності.
Цінова політика WeCode дозволяє отримати такий сервіс за розумний бюджет і з дотриманням термінів реалізації проекту.
Дизайн інтерфейсу був розроблений із застосуванням концепту User Experience для максимальної зручності користувачів. Є можливість вибрати більш приємну оку тему інтерфейсу, що представлено в 2х варіантах - білий і чорний.
Швидка реєстрація, зрозуміла навігація і маса зручних сервісів, які супроводжує милий корпоративний герой.
Доступна послуга замовлення як на паливо, так і на увесь асортимент товару. Тепер водій завжди впевнений у наявності потрібного йому товару на кожній конкретній АЗС.
Нова можливість - безконтактна заправка. Водієві більше не потрібно йти на касу і стояти в черзі. Заїхавши на АЗС, він просто відкриває мобільний додаток, де зазначає адресу і, вибравши вид і кількість палива розраховується онлайн за допомогою мобільного пристрою.
Також, за всі покупки і виконані завдання, у автомобіліста наповнюється сторінка Нагороди, які в підсумку він отримає у вигляді бонусів і знижок.
Проект реалізовано за 3 місяці. Стартував 29.09.2020го, а вже 29.12.2020го його було завершено.
Велися нативні розробки під дві операційні системи: iOS і Android, що ідеально відповідають кожній платформі.
При цьому, гнучка система управління дозволяє замовнику легко вносити зміни в контент.
Нативні розробки дають високу продуктивність. Оскільки технології, використовувані при розробці платформозалежних додатків, безпосередньо пов'язані з цією платформою, власний нативний код має прямий доступ до всіх функцій операційної системи.
Це простіша взаємодія програми з власними функціями мобільних пристроїв, підвищує загальну продуктивність програми, особливо при поданні графічного або мультимедійного контенту.
Отже, створення навантажених додатків з використанням нативного коду може знизити час відгуку, ймовірність збоїв і зависань.
Максимальне використання можливостей платформи. Нативні додатки задумані і розробляються, щоб вирішувати конкретні завдання на конкретній платформі. Це надає кращої відповідності можливостей додатків апаратним можливостям пристроїв, включаючи Bluetooth, NFC, камеру, GPS і т. д. Ця відповідність необхідна, коли програма має використовувати такі дані, як фізичне і географічне розташування та ін.
Кращий користувацький інтерфейс. Оскільки нативні додатки безпосередньо інтегруються з мобільною операційною системою, сприймаючи і використовуючи всі доступні можливості «заліза», користувачі можуть переміщатися по звичному інтерфейсу без особливого клопоту, що призводить до позитивного для користувача досвіду (UX) і стабільного повторного використання. Наприклад зараз, при великій кількості різноманітних варіантів розширень екранів смартфонів дуже важливо мати додаток, оптимізований під такий екран, щоб користувачеві було зручно цим додатком користуватися.
Краще позиціонування в магазинах додатків. Якість користувацького досвіду є важливим рейтинговим показником в магазинах додатків. Якщо додаток має високу оцінку користувацького досвіду, він буде більш високо оцінений магазином додатків, що призведе до більшого числа рекомендацій для різної аудиторії і збільшення доходів від додатка, відповідно.
Є припущення, що в магазинах додатків самі механізми ранжування будуть краще сприймати додатки саме нативні для платформи, через їх свідомо більш високу продуктивність і простоту використання.
В результаті:
Центральний офіс: 0 800 33 08 66
Київ: +38 (044) 233 66 20
Київ: +386 51 335 096
Europe: +386 51 335 096
Чернівці: +38 (0372) 900 800
Суми: +38 (0542) 705 706
Полтава: +38 (0532) 670 670
Дніпро: +38 0567 840 084