Для мережі АЗС ELERON , що працює на Львівщині та Закарпатті, займається продажем палива та супутнього товару на власних заправках, було здійснено впровадження комплексного паливного рішення «BAS Комплексне управління паливним підприємством».
26.05.2023
Мережа АЗС «Елерон» функціонує на ринку нафтопродуктів з 1996 року.
Компанія почала стрімко розвиватися, акцентуючи свою увагу на роздрібній та оптовій реалізації високоякісного пального, бензину та AdBlue марки «MOL», що за своїм хімічним складом підходить автомобілям стандарту Євро 5 та Євро 6.
Компанія «Елерон» - відповідальний та надійний партнер, співпрацює з такими компаніями як: ТОВ ПетРома, ТОВ Пекарня Дік, ТОВ СТМ Транс, ТОВ РЕЙН КГМ, ТОВ Мебельєр, ТОВ Інтерфрахт, Бебі Фаворит, ВС Бетон, ТОВ Універсал-М, Делівері та багато інших.
Має досвід взаємодії з українськими перевізниками та компаніями з інших країн – Угорщина, Словаччина, Італія та балканський регіон.
З метою підвищення ефективності роботи підприємства в середині 2021 року керівництво компанії прийняло рішення про впровадження нової інформаційної системи управління підприємством. На той момент використовувалось застаріле програмне забезпечення, яке не відповідало потребам організації та не покривало потреб специфіки паливного бізнесу. Було вирішено нову систему будувати на базі спеціалізованого програмного продукту «BAS Комплексне управління паливним підприємством», розробки компанії We.Code. Впровадження комплексної автоматизованої системи мало на меті оптимізацію інформаційної підтримки процесів господарської, фінансової та організаційно-управлінської діяльності підрозділів підприємства, забезпечення користувачів необхідною актуальною інформацією, що надасть можливість для підвищення контролю за ключовими показниками діяльності підприємства. |
Проект стартував із серпня 2021 року. Головним інтегратором було обрано компанію We.Code, яка є розробником галузевих рішень для паливного бізнесу та має досвід впровадження в аналогічних компаніях.
Впроваджено та запущено в експлуатацію такі підсистеми:
Проектні роботи були виконані за наступним планом:
1. Передпроектне обстеження:
2. Технічне проектування і моделювання:
3. Налаштування базового функціоналу системи.
4. Інтеграція із сторонніми системами:
5. Розробка. Доробка типової функціональності (за результатами Моделювання).
6. Навчання і атестація користувачів.
7. Дослідно-промислова експлуатація системи і запуск у промислову експлуатацію:
На реалізацію проекту було використано близько 600 робочих годин спеціалістів різної спеціалізації: аналітики, розробники, керівник проекту.
На початку 2022 року почався процес запуску системи в промислову експлуатацію. З того часу виконуються додаткові роботи для налагодження та вдосконалення процесу ведення обліку у системі.
В майбутньому планується розвиток та подальше поліпшення системи.
Зараз компанія «We.Code» надає послуги із абонентського обслуговування системи в об’ємі від 20 годин на місяць.
Центральний офіс: 0 800 33 08 66
Київ: +38 (044) 233 66 20
Київ: +386 51 335 096
Europe: +386 51 335 096
Чернівці: +38 (0372) 900 800
Суми: +38 (0542) 705 706
Полтава: +38 (0532) 670 670
Дніпро: +38 0567 840 084