ГК Техлойл

  • Ваша діяльність пов'язана з узгодженням великої кількості внутрішніх документів?
  • Складності з розрахунками?
  • Ми можемо вирішити ваші завдання!
Бизнес-кейс
автоматизація процесу узгодження документів на підприємстві на базі програмного продукту "BAS Документообіг КОРП"

19.09.2018

До нашої компанії звернувся клієнт, у которого діяльність пов'язана з узгодженням великої кількості внутрішніх документів.

Схема відвантаження товару контрагента виглядає наступним чином. Контрагент відправляє заявку в електронному вигляді на підприємство нашого клієнта. Дану заявку отримує менеджер, який відповідає за роботу з конкретним контрагентом. Для затвердження остаточної вартості товару менеджеру необхідно узгодити умови, зазначені в заявці з пов'язаними підрозділами і замовити доставку товару замовнику. Після відвантаження товару менеджеру необхідно отримати від клієнта первинні документи і передати їх в бухгалтерію підприємства.

Оскільки на остаточну вартість товару впливає велика кількість чинників, а саме обсяг, ціна закупівлі, спосіб оплати, логістичні витрати, ціна в договорі, термін надання і т.п., нашими фахівцями була розроблена електронна заявка в середовищі BAS Документообіг КОРП. Вбудовані можливості програми дозволяють передавати завдання для виконання від користувача до користувача по заздалегідь налаштованим шаблонами маршруту.

Фактично наша команда збудували карту маршруту узгодження з інтегрованими в неї умовами, перевірками і контролем термінів за кожним окремим завданням. Процес передбачає те, що маршрут руху заявки змінюється в залежності від попередньо заповнених даних і умов в самій заявці. Так само ми передбачили ряд обмежень в роботі менеджера, які не дають йому можливості здійснювати відвантаження за такою заявкою одного контрагента до підтвердження бухгалтерією факту отримання оригіналу первинних документів.

Застосовані продукти
  • images/products/boxes/bas/ks.png
Разделитель
  • Виключена втрата документів у процесі узгодження, оскільки вони існують в електронному вигляді в середовищі 1С: Підприємство Документообігу;
  • Дотримуються строки виконання завдань, які «вшиті» в процес узгодження;
  • Повернення первинної документації зросло до 99% і термін скоротився до регламентованого в 1С: Підприємство Документообіг;
  • Кожному користувачеві надано можливість бачити на якому етапі узгодження та у якого користувача знаходиться його документ;
  • Керівники, що відповідають за узгодження отримують всю необхідну інформацію в зручній формі;
  • Швидкість узгодження заявок зросла з декількох днів до хвилин;
  • Контролюючі служби підприємства отримали можливість здійснювати свої обов'язки «он-лайн», отримали доступ до інформації та документів не відволікаючи виконавців по документам. Отримали потужні інструменти у вигляді звітів і записів по кожній дії в програмі для моніторингу виконавської дисципліни;
  • На підприємстві в цілому зросла виконавська дисципліна у всіх співробітників;
  • Управлінські рішення стали більш правильні та швидкі;
Застосовані продукти:
BAS Документообіг КОРП;
Галузь:
Паливна промисловість
Функціональна область:
Торгівля паливом
Кількість робочих місць:
150 місць
Підписатися на розсилку

Раніше інших дізнавайтеся про спеціальні пропозиції, рекомендовані тарифи та новинки

Зв'язатися з нами

Close
Связаться с нами

Зв'язатися
з нами

Обратный звонок
Callback Viber Telephone Support Tech Support
Callback
Close