Фіксація вимог до неї, заявлених ключовими користувачами, з метою визначити перелік майбутніх першочергових завдань щодо подальшої підтримки системи.
25.02.2021
Приватне акціонерне товариство «Кий Авіа» - провідна компанія в сфері туризму. За більш ніж 20 років історії компанія КИЙ АВІА зібрала унікальний портфель туристичних послуг для ідеальної подорожі незалежно від мети, формату або пункту призначення.
Компанія має розгалужену мережу філій - більше 100 центрів корпоративного обслуговування. Співпрацює з рядом відомих перевізників (в т.ч. "British Airways", "Austrian Airlines", "Malev", "АероСвіт", МАУ) та іншими компаніями.
Працюючи в програмі «Middle office system» (ПО індивідуальної розробки на платформі Підприємство 8) тривалий час компанія мала в штаті своїх фахівців, які обслуговували її. Згодом замовник побажав підключити до обслуговування своєї системи профільних фахівців з-зовні. Обрали компанію We.Code, яка на регулярній основі надає комплекс послуг, призначених для підтримки і розвитку існуючої системи автоматизації.
Співпраця стартувала в серпні 2019 і триває по сьогоднішній день.
Першочергово було проведено масштабне обстеження облікової системи «Middle office system» компанії «Кий Авіа» на предмет завдань її подальшої підтримки. Для цього було задіяно 3 спеціаліста компанії We.Code. На реалізацію цього процесу знадобилося близько 5 днів.
На підставі отриманих даних було виконано ряд завдань з налагодження і актуальних доопрацювань.
На даний час клієнту надається Абонентський супровід в рамках пакета «Бізнес», який повністю покриває потребу користувачів у вирішенні оперативних завдань при роботі з системою.
Також, з новими вимогами законодавства пов'язаних з Фіскалізація, на найближчий час заплановано проект інтеграції PPO з основою обліковою системою.
Центральний офіс: 0 800 33 08 66
Київ: +38 (044) 233 66 20
Київ: +386 51 335 096
Europe: +386 51 335 096
Чернівці: +38 (0372) 900 800
Суми: +38 (0542) 705 706
Полтава: +38 (0532) 670 670
Дніпро: +38 0567 840 084