Система дозволяє уникнути покладів не ходового товару, завжди мати на торгових точках найактуальніші позиції, аналізувати динаміку продажів за групами товарів, прогнозувати потреби товарного асортименту
12.10.2022
В ході проекту розроблено та впроваджено програмний продукт, який дозволяє керувати залишками, рухами та закупівлями та продажами супутніх товарів у мережах АЗС.
Функціонал системи дозволяє уникнути покладів не ходового товару, завжди мати на торгових точках найактуальніші позиції, аналізувати динаміку продажів за групами товарів, прогнозувати потреби товарного асортименту.
Зокрема реалізовані такі функціональні можливості
Розроблено спеціалізований інтерфейс «Центральне замовлення».
Константи
Регістри відомостей та довідники
Коефіцієнти сезонності можна встановити, викликавши обробку «Управління коефіцієнта сезонності» через відповідний пункт у головному меню.
На формі обробки можна встановити дату, на яку будуть задані коефіцієнти, за замовчуванням встановлюється початок поточного місяця.
Групи продажу магазину
У верхній частині даної обробки необхідно вибрати Групу збуту, в яку необхідно призначити магазин. Вибір проводиться з списку, що випадає. По завершенню вибору цього реквізиту таблична частина обробки буде заповнена списком магазинів , що належить цій групі.
Після визначення списку магазинів групи необхідно записати дані аналогічно з попередньою обробкою у разі якщо магазин вже призначений іншій групі збуту буде відображено відповідний діалог.
Постачальники магазинів
Форма обробки розділена на дві частини «Магазини» та «Постачальники» список магазинів можна заповнити вручну, або автоматично за даними вже наявних у регістрі або списком магазинів з довідника склади.
Далі при виборі магазину формуватиметься список його постачальників, якщо вибрати інший магазин після зміни списків постачальників поточного буде відображено діалог.
Якщо замовлення здійснюється у певні дні, на формі необхідно заповнити поля для вказівки, які дні проводиться замовлення.
Встановлення норм залишків товарів на магазинах
Документ формується на дату, з якої набирають чинності дані норми. У табличній частині встановлюються «Товарні групи» в яких знаходиться номенклатура, то якої необхідно встановити норми залишків.
При натисканні на кнопку «Заповнити» перелік товарів заповнюється переліком активної номенклатури з довідника номенклатури та встановлюються норми з табличної частини товарних груп. Документ формує норми під час проведення.
Також можна окремо встановити норми залишків товарів через форму елемента номенклатури.
Реєстрація цін постачальника
У шапці документа необхідно заповнити реквізити «Постачальник», «Договір контрагента», «Періодичність постачання» та «діє до». Далі можливе заповнення з документа Excel або ручне додавання кожної позиції.
Після заповнення потрібних даних можна проводити документ.
Після цього Документ переходить у стан «Візування 1», На формі документа біля дати відображається статус. У списку документів відображається піктограма годинника.
Після цього документ чекає на візування. По порядку для користувачів у ролями «Візування 1» та «Візування 2» буде доступна кнопка «Візування» у формі документа та командної панелі форми списку.
Після візування 2-го рівня документ зробить рух у регістр «Ціни номенклатури постачальників» та перейде у статус «Завізований» про що повідомляє статус у документі та піктограма з рядка форми списку.
Встановлення відсотка націнок
Цю операцію можна зробити через відповідний документ на дату.
У командній панелі табличної частини знаходиться кнопка заповнити групи , яка заповнює табличну частину товарними групами без підлеглих елементів, у колонки виводить «Групи збуту».
Відсоток націнок можна встановлювати як на «Товарні групи», так і на «Номенклатуру».
Встановлення цін номенклатури за групами збуту
Заповнюється за специфікацією постачальника (реєстрації цін постачальника) з урахуванням відсотка націнок , введених у попередньому документі.
Документ візується за тим же принципом, що і «Реєстрація цін постачальника».
Переоцінка цигарок
Заповнюється за специфікацією з урахуванням запису у регістрі відомостей «Відсоток націнки цигарок». Візується як попередній документ.
Обробка «Замовлення на сьогодні»
Після заповнення даних можна перевірити потребу замовлення товарів.
Під час входу користувача з правами "Товарознавець". Програма аналізує дані днями замовлення контрагентів для постачальників даного магазину (складу) визначеного в налаштуваннях користувача.
На нижній частині форми розташована кнопка, при натисканні на цю кнопку відкривається форма нового документа.
Під час створення цей документ заповнюються товарами за наданим алгоритмом. Далі необхідно внести правки та натиснути кнопку та записати документ, документ може створювати замовлення на кілька контрагентів.
Якщо сума замовлення менша від заданої в договорі буде видано попередження.
Після дозамовлення документи будуть створені та у табличній частині буде заповнено відповідне поле.
Обробка «Прийом товарів»
У прийомі товару змінено табличну частину. Дані за кількістю, ціною та вартістю рознесені на дві групи «Надходження» та «Замовлення».
Група «Замовлення» недоступна для редагування та заповнюється даними замовлення. У групі «Надходження» можна змінювати ціну та кількість.
Додана можливість введення по штрихкоду та заповнення з табличного документа. Для цього необхідно вибрати контрагента. За цим контрагентом заповняться всі незакриті замовлення та товари цих замовлень.
Центральний офіс: 0 800 33 08 66
Київ: +38 (044) 233 66 20
Київ: +386 51 335 096
Europe: +386 51 335 096
Чернівці: +38 (0372) 900 800
Суми: +38 (0542) 705 706
Полтава: +38 (0532) 670 670
Дніпро: +38 0567 840 084