LC Waikiki - турецька компанія-рітейлер одягу для всієї родини. На сьогодні LC Waikiki торгує в 992х магазинах в 47 країнах світу, філософія компанії - «кожен заслуговує того, щоб добре одягатися».
PTS - Personal tracking system (Персональна система обліку часу)
Мета проекту:
- Установка системи обліку робочого часу співробітників магазинів LCWaikiki. Система фіксує час приходу/відходу працівників організації в магазинах по всій Україні.
- Розробити і впровадити універсальний табель обліку робочого часу на Веб-сервері 1С для користувачів організації з доступом 24/7 з будь-якого гаджета.
Виконані роботи:
- Встановлено обладнання СКУД в магазинах Замовника;
- Чи підключена система Біотайм до обладнання СКУД за допомогою спеціального ПО;
- База 1С ЗУП опублікована на Веб-сервері на ресурсах Замовника для здійснення доступу через Веб-клієнт;
- Розроблено документ на керованих формах «Табель обліку часу PTS» в 1С ЗУП;
- Налагоджена синхронізація даних між «Табель обліку робочого часу PTS» і типовим «Табель обліку робочого часу» в 1С ЗУП;
- Створено та впроваджено бізнес-процес розсилки автоматичних повідомлень на e-mail;
- Налаштовані права для окремих груп користувачів: Директор, AreaManager, CountryManager, Адміністратор PTS;
- Створено додаткові регістри відомостей і накопичення, які дозволяють окремо синхронізувати дані різних груп користувачів. Це допомагає комфортно працювати всім користувачам в Системі PTS;
- Додатково разом з об'єктом Табель були створені додаткові документи:
- Друкована форма «Акт про прогул»
Для втілення проекту знадобилося:
КРОК 1. Забеспечення обладнанням:
- окремо купували обладнання ZKT-eco;
- зробили випуск карт для пропікування в системі;
- налаштування обліку та синхронізація даних в системі Біотайм
КРОК 2. Разробили:
- систему обліку часу в 1С ЗУП (Табель та інші документи)
- налаштували до неї доступ з будь-якого веб-браузера
- систему зчитування відбитку пальчиків і додавання нових карток співробітникам в 1С ЗУП
КРОК 3. Доопрацювання в 1С ЗУП:
- оптимізували розрахунок і виплату ЗП співробітникам в 1С ЗУП з урахуванням нового об'єкта Табель по наднормових і святкових днях;
- завантаження даних та друк Табеля в 1С ЗУП на підставі розробленого об'єкта Табеля PTS .;
- інші доопрацювання за потребами клієнта.
Завдяки розробленим об'єкту Табель, в системі є можливість вести облік ПЛАНОВИХ, ФАКТИЧНИХ і ПІДСУМКОВИХ в ЗУП даних з таких видів:
- Робочі години (повний і неповний день);
- Нічні зміни;
- Відрядження;
- Простої;
- Відпустки, в т.ч. декретні;
- Мобілізовані;
- Прогули;
- Неявки;
- Святкові;
- Понаднормові;
У розрахунок і облік ПЛАНОВИХ даних закладені алгоритми дотримання трудового законодавства. Таким чином мінімізовано ризики щодо порушення трудового законодавства.
Облік Фактичний даних дозволяє бачити фактичне відвідування співробітників організації, а також видно хто проводить карту, а хто забуває. Для таких ситуацій теж продумані алгоритми їх вирішення.
Облік підсумкових даних завдяки закладеним механізмам дозволяє вірно розрахувати і відобразити дані по співробітниках в Табелі і правильно порахувати і зробити виплати співробітникам.
Даний проект зміг об'єднати і систематизувати роботу магазинів, бухгалтерів по виплаті ЗП, регіональних менеджерів.
На реалізацію проекту знадобилося 4 місяці (близько 500 годин роботи).
Роботи здійснювалася в 3 етапи:
1. Складання ТЗ
2. Разробка
3. Тестування, навчання, написання інструкцій, документація
Ось такий вигляд мають розроблені об'єкти і документи:
Завдяки розробленому об'єкту Табель, в системі є можливість вести облік ПЛАНОВИХ, ФАКТИЧНИХ і ПІДСУМКОВИХ в ЗУП даних з таких видів:
- Робочі години (повний і неповний день)
- Нічні зміни
- Відрядження
- Простої
- Відпустки, в т.ч. декретні
- Мобілізовані
- Прогули
- Неявки
- Святкові
- Понаднормові