ТОВ "ТЕМА МОДА ЮКРЕЙН" (LC Waikiki)

  • Потребуєте точного контролю безлічі співробітників?
  • Хотіли б, щоб всі документи по кожному співробітнику формувалися автоматично?
  • У нас є рішення Вашої проблеми!
Бизнес-кейс
Персональна система обліку часу мережі магазинів одягу LC Waikiki
Як за допомогою персональної системи взяли під контроль планування та фактичного обліку часу більше 1200 співробітників для мережі магазинів ТМ LC Waikiki на території України

Для мережі магазинів одягу створена єдина система обліку часу для всіх магазинів одночасно, але в той же час кожен окремий магазин бачить тільки свої дані.

05.05.2021

LC Waikiki - турецька компанія-рітейлер одягу для всієї родини. На сьогодні LC Waikiki торгує в 992х магазинах в 47 країнах світу, філософія компанії - «кожен заслуговує того, щоб добре одягатися».

PTS - Personal tracking system (Персональна система обліку часу)

  

Мета проекту:

  • Установка системи обліку робочого часу співробітників магазинів LCWaikiki. Система фіксує час приходу/відходу працівників організації в магазинах по всій Україні.
  • Розробити і впровадити універсальний табель обліку робочого часу на Веб-сервері 1С для користувачів організації з доступом 24/7 з будь-якого гаджета.

 

Виконані роботи:

  1. Встановлено обладнання СКУД в магазинах Замовника;
  2. Чи підключена система Біотайм до обладнання СКУД за допомогою спеціального ПО;
  3. База 1С ЗУП опублікована на Веб-сервері на ресурсах Замовника для здійснення доступу через Веб-клієнт;
  4. Розроблено документ на керованих формах «Табель обліку часу PTS» в 1С ЗУП;
  5. Налагоджена синхронізація даних між «Табель обліку робочого часу PTS» і типовим «Табель обліку робочого часу» в 1С ЗУП;
  6. Створено та впроваджено бізнес-процес розсилки автоматичних повідомлень на e-mail;
  7. Налаштовані права для окремих груп користувачів: Директор, AreaManager, CountryManager, Адміністратор PTS;
  8. Створено додаткові регістри відомостей і накопичення, які дозволяють окремо синхронізувати дані різних груп користувачів. Це допомагає комфортно працювати всім користувачам в Системі PTS;
  9. Додатково разом з об'єктом Табель були створені додаткові документи:
  • Друкована форма «Акт про прогул»
  • відрядження
  • Графік обідів
  • Коригування норми часу

Для втілення проекту знадобилося:

КРОК 1. Забеспечення обладнанням:

  • окремо купували обладнання ZKT-eco;
  • зробили випуск карт для пропікування в системі;
  • налаштування обліку та синхронізація даних в системі Біотайм

КРОК 2. Разробили:

  • систему обліку часу в 1С ЗУП (Табель та інші документи)
  • налаштували до неї доступ з будь-якого веб-браузера
  • систему зчитування відбитку пальчиків і додавання нових карток співробітникам в 1С ЗУП

КРОК 3. Доопрацювання в 1С ЗУП:

  • оптимізували розрахунок і виплату ЗП співробітникам в 1С ЗУП з урахуванням нового об'єкта Табель по наднормових і святкових днях;
  • завантаження даних та друк Табеля в 1С ЗУП на підставі розробленого об'єкта Табеля PTS .;
  • інші доопрацювання за потребами клієнта.

Завдяки розробленим об'єкту Табель, в системі є можливість вести облік ПЛАНОВИХ, ФАКТИЧНИХ і ПІДСУМКОВИХ в ЗУП даних з таких видів:

  1. Робочі години (повний і неповний день);
  2. Нічні зміни;
  3. Відрядження;
  4. Простої;
  5. Відпустки, в т.ч. декретні;
  6. Мобілізовані;
  7. Прогули;
  8. Неявки;
  9. Святкові;
  10. Понаднормові;

У розрахунок і облік ПЛАНОВИХ даних закладені алгоритми дотримання трудового законодавства. Таким чином мінімізовано ризики щодо порушення трудового законодавства.

Облік Фактичний даних дозволяє бачити фактичне відвідування співробітників організації, а також видно хто проводить карту, а хто забуває. Для таких ситуацій теж продумані алгоритми їх вирішення.

Облік підсумкових даних завдяки закладеним механізмам дозволяє вірно розрахувати і відобразити дані по співробітниках в Табелі і правильно порахувати і зробити виплати співробітникам.

 

Даний проект зміг об'єднати і систематизувати роботу магазинів, бухгалтерів по виплаті ЗП, регіональних менеджерів.

На реалізацію проекту знадобилося 4 місяці (близько 500 годин роботи).

 

Роботи здійснювалася в 3 етапи:

1.    Складання ТЗ

2.    Разробка

3.    Тестування, навчання, написання інструкцій, документація

Ось такий вигляд мають розроблені об'єкти і документи:

 

 

 

 

 

 

 Завдяки розробленому об'єкту Табель, в системі є можливість вести облік ПЛАНОВИХ, ФАКТИЧНИХ і ПІДСУМКОВИХ в ЗУП даних з таких видів:

  1. Робочі години (повний і неповний день)
  2. Нічні зміни
  3. Відрядження
  4. Простої
  5. Відпустки, в т.ч. декретні
  6. Мобілізовані
  7. Прогули
  8. Неявки
  9. Святкові
  10. Понаднормові

 

Застосовані продукти
Разделитель
Застосовані продукти:
Галузь:
Торгівля одягом
Функціональна область:
Рітейл
Кількість робочих місць:
1200
Підписатися на розсилку

Раніше інших дізнавайтеся про спеціальні пропозиції, рекомендовані тарифи та новинки

Зв'язатися з нами

Close
Связаться с нами

Зв'язатися
з нами

Обратный звонок
Callback Viber Telephone Support Tech Support
Callback
Close