Компанія AMIC поставила собі завдання – налагодити організацію надання послуг робочим місцям на АЗС.
Команда «We.Code» мала створити простий у використанні продукт, за допомогою якого можна побачити навантаження на виконавців, дотримання рівнів SLA за категоріями послуг, тим самим покращити якість надання послуг.
Після детального опрацювання технічного завдання було запропоновано розробку індивідуальної системи Service Desk на базі Бібліотеки стандартних підсистем.
Автоматизовані такі функціональні блоки:
- Автоматичні завдання-наряд на виконавців (як внутрішніх, так і зовнішніх підрядних організацій).
- Автоматизовано бізнес-процеси від надходження звернення до його закриття.
- Проведення планового технічного обслуговування обладнання.
- Управління підв'язкою підрядних організацій до послуг, робочих місць та гнучке налаштування рівнів сервісу.
- Розсилка листів про необхідність виконання завдання.
- Створення звернень по SMS .
- Автоматичне створення користувачів за допомогою інтеграції з AD .
- Використання інтеграції з сервісом телефонії для фіксації дзвінків та звернень та відстеження роботи служби IT.
- Розроблено мобільний клієнт для роботи із системою без використання комп'ютера.
Результати впровадження:
- Розроблено систему Service Desk, в якій є можливість фіксувати звернення та працювати з ними.
- Зібрано та структуровано в системі інформацію з можливих проблем на робочих місцях.
- Розподілено зони відповідальності кожного співробітника.
- Реалізовано контроль за виконанням робіт над зверненням на кожному з етапів.
- Мінімізовано ручну роботу співробітників з виконання робіт.
Етапи запуску:
- Збір інформації щодо організаційної структури, процесів, які вже присутні в організації.
- Складання структури каталогу послуг, який максимально покриватиме потреби ініціаторів на робочих місцях.
- Виявлення потреб щодо розширення функціоналу, згідно з прийнятими нормами Замовника.
- Налаштування та можливе доопрацювання системи.
- Наповнення довідкової інформації.
- Налагодження процесів та запуск системи.
План розвитку системи:
- Створення дизайну системи у корпоративному стилі.
- Створення функціоналу для ведення обліку конфігураційних одиниць.
- Інтеграція із ЗУП нових користувачів для створення автоматичних звернень на потрібні відділи з метою створення облікових записів у всіх системах.
- Розширення функціоналу для IT - відділу – Change Management.