НА ПЛАТФОРМАХ IOS / ANDROID
Мобільні програми у наш час стали мега популярними серед власників смартфонів та планшетів. Через мобільні програми ми замовляємо товари та послуги, граємо в мобільні ігри, вивчаємо іноземні мови, використовуємо мобільний банкінг, листуємось, читаємо новини. Основне завдання розробки таких програм - автоматизація бізнес-процесів, поліпшення іміджу компанії, збільшення прибутку від бізнесу, завдяки популярності програми в інтернеті.
Створення мобільного додатку, який обслуговує бізнес проходить за наступним сценарієм:
- Перед тим, як замовити мобільний додаток, вам необхідно чітко визначити, якою є мета розробки (розкрутка бренду, підвищення продажів, спрощення процесу покупки або актуалізація інформації про нові товари в компанії черзез мобільний застосунок). Перший етап розробки програми для смартфону є дуже важливим. Від того, наскільки точними та повними будуть відповіді клієнта на питання, залежить підсумковий результат;
- На другому етапі стоїть завдання визначитися з вибором платформи, на якій буде розміщено мобільний додаток. Це може бути Android або iOS. Після вибору платформи стартує розробка прототипу інтерфейсу та узгодження дизайну; Команда UI/UX дизайнерів зробить додаток таким красивим, як Ви його уявляли, при цьому враховуючи всі потреби кінцевого користувача. Використання продукту має бути максимально зрозумілим та комфортним;
- Після узгодження дизайну мобільного додатку процес розробки переходить до рук програмістів. Створюється повний перелік завдань, котрий поділяється на маленькі частини. У процесі розробки може бути створено кілька тестових варіантів, щоб кінцевий мобільний додаток став справді корисним для кінцевих користувачів;
- Фінальним етапом у розробці мобільного додатка буде його запуск із подальшим тестуванням. Розробники повинні переконатися, що при роботі програми не виникає проблем (програма не "висне", не "гальмує", не вимикається без причини). Після успішного тестування мобільний додаток готується до публікації в Google Play та AppStore.
Саме за таким алгоритмом відбувалось створення мобільного додатку Autotrans для мережі АЗК.
Клієнти цієї мережі отримали зручну мобільну програму, в якій крім всього звичного арсеналу сервісів реалізовані також новинки:
- «Паливний гаманець» (це ряд функцій мобільного додатку Autotrans, що дозволяють клієнтам купувати паливо онлайн через функцію «Предзамовлення» за вигіднішою ціною. Куплене паливо зберігається в системі на рахунку клієнта ціна на яке зафіксована»;
- "Безконтактна заправка " (заправити авто та розплатитися за паливо можна із салону машини, без походу на касу. Для цього слід встановити мобільний додаток Autotrans та скористатися сервісом безконтактної заправки);
Нова функція дозволила мережі втілити зручну практику покупки дрібним оптом за значної економії для постійного клієнта. "Паливний гаманець" також відзначається надійністю. Його неможливо вкрасти, підробити чи пошкодити, як паперові талони. За даними соціології, люди втричі частіше забувають удома гаманець, ніж телефон.
Скільки часу потрібно на створення мобільного додатку і якою буде його вартість?
- Від 1-го місяця при узгодженні дизайну та функціональності;
- Вартість мобільного додатку стартує від 3 000 тисяч доларів;
- Публікація займає від 1-го тижня;
Більш того, мобільний додаток - не єдине рішення, котре допомагає бізнесу контактувати з клієнтами. В переліку digital-рішень набула популярності геймифікація. Вона обмежуюється тільки фантазією замовника. До прикладу, по одинці або в парі з мобільним додатком до бізнесу може бути створено мобільну гру для клієнтів.
Так ми створили "Panda A - Runner" - геймінговий аттачмент до мобільного додатку Autotrans в смартфоні (сучасна заміна пластикової карти). Милий панда, котрий приносить знижки одразу закохав у себе публіку. За півроку мобільну гру до своїх девайсів завантажили декілька десятків тисяч клієнтів.
Висока технологічність програми в сукупності зі стильним а, головне, зручним для користувача дизайном - запорука успіху Вашого бізнесу!