Як забезпечити безперебійну роботу АЗС? Централізований Service Desk, як один із елементів системи

Як забезпечити безперебійну роботу АЗС? Централізований Service Desk, як один із елементів системи

21.10.2022

Сучасні АЗС є складними технологічними комплексами, безперебійна робота яких потребує серйозного внутрішнього забезпечення. Невід’ємною частиною АЗС є: системи менеджменту палива, системи моніторингу палива в резервуарах, системи роботи з паливними картками, обладнані ТРК, термінали самообслуговування та ін. Все це об’єднується в єдиний комплекс за допомогою системи управління АЗС. На різних мережах АЗС віддається перевага різним технологіям обслуговування клієнтів, різним варіантам роботи з постачальниками, застосовуються різні форми оплати за покупку палива і т.д.

Безперебійна робота АЗС: шляхи та методи забезпечення

Один з методів, що використовується для безперебійної роботи станцій, є модернізація АЗС системами обліку пального. Вона дозволяє вирішити низку завдань: зменшити розкрадання, налаштувати та автоматизувати систему обліку заявок, забезпечити повний контроль за всіма робочими процесами та спростити експлуатацію АЗС.

Без забезпечення справного технічного стану та надійної системи будівлі не можна уявити злагоджену робочу систему будь-якого підприємства, адже працездатність кожного об’єкта мережі АЗС – запорука стабільної роботи всієї системи й, що має колосальне значення в сучасних умовах – важливий фактор для підтримання репутації компанії та її життєздатності на ринку. Аби це реалізувати краще звернутися до компаній, що надають ряд послуг з:

  • Слюсарних робіт: сервісний ремонт шлагбаумів
  • Електромонтажних робіт: монтаж, технічне обслуговування
  • Оздоблювальних робіт: обробка стін, оновлення фасадів

На додачу, для підтримки об’єктів АЗС в робочому стані потрібна система диспетчеризації, обліку та контролю виконання усіх поставлених задач. Найчастіше  для цього створюється та застосовується мобільний додаток, який містить усю необхідну інформацію для керування бізнес-процесами й для розуміння актуального стану кожної заявки на обслуговування.

Сучасні технології обслуговування АЗС. Централізований Service Desk, як один з елементів системи

Серед основних напрямків забезпечення безперебійної роботи АЗС можна виділити без операторних систем відпуску пального, електронні плати зв’язку комп’ютерів систем управління з ТРК, системи хелп-деск, фіскальні регістратори, касові апарати, системи, які підтримують роботу з касами. Така система здійснює відпуск палива по талонах зі штрих-кодом, магнітним, смарт- та електронною карткою (дисконтною або платіжною) та хмарними системами лояльності й т.д. Функціональним рішенням можуть стати й мобільні додатки, або спеціальне ПО, найчастіше таке внутрішнє забезпечення допомагає покращити процеси управління, моніторингу відпуску пального та дій персоналу в дистанційному режимі з будь-якої географічної точки світу.

Окрім перерахованих методів, одним зі шляхів автоматизації бізнес-процесів АЗС є використання системи Service Desk. Ця система направлена на роботу із внутрішніми заявками – клієнтськими зверненнями у режимі реального часу. За допомогою цієї системи можна автоматизувати бізнес-процеси від надходження звернення до його закриття, провести планове технічне обслуговування обладнання, внутрішньо забезпечити роботу АЗС, розподілити зони відповідальності кожного співробітника, зібрати великий масив статистичних даних в одному місці,  та багато іншого.

Які передумови для використання та запровадження Service Desk?

По-перше, це збільшення середнього часу очікування користувача та зниження клієнтської оцінки. По-друге, відсутність роботи з чергами заявок та пріоритетами на обслуговування, а заявки на обслуговування, у той самий час, мають потребу у структуруванні. Для більшого розуміння розглянемо на прикладі реального кейсу та продукту результати впровадження Service Desk для всеукраїнської мережі АЗС, виконаний командою We.Code.

Ціль замовника AMIC Energy - налагодити організацію надання послуг робочим місцям на АЗС. На цій підставі, командою «We.Code» шляхом детального опрацювання ТЗ було розроблено індивідуальну систему Service Desk на базі Бібліотеки стандартних підсистем. Результатами впровадження стали:

  • Автоматизована робота понад 1000 користувачів
  • Контроль дотримання рівнів SLA
  • Забезпечення безперебійної роботи АЗС

Така система є сучасним рішенням сучасних завдань, адже будь-який бізнес - це суцільна конкуренція і щоб успішно конкурувати, необхідно використовувати сучасні технології, які дозволяють удосконалювати не тільки процеси роботи, але й підвищувати дохідність бізнесу.

 

Фон раздела
Підписатися на розсилку

Раніше інших дізнавайтеся про спеціальні пропозиції, рекомендовані тарифи та новинки

Зв'язатися з нами

Close
Связаться с нами

Зв'язатися
з нами

Обратный звонок
Callback Viber Telephone Support Tech Support
Callback
Close