Який стан справ у вашому бізнесі? Автоматизація управлінського обліку в мережі АЗС

Який стан справ у вашому бізнесі? Автоматизація управлінського обліку в мережі АЗС

01.12.2022

Управління бізнесом у мережах АЗС потребує змін та нових підходів до роботи. Бізнесу доводиться бути гнучким до змін та швидким у прийнятті рішень, оперативно реагувати на поставлені завдання та підвищувати ефективність управління підприємством. Як власникам бізнесу покращити роботу, оцінити стан справ та розв’язувати задачі, уникаючи ризиків?

Автоматизація бізнес-процесів допомагає керівникам оцінити стан справ та потреб у бізнесі

Систем для автоматизації бізнесу у сфері АЗС досить багато, починаючи з Help-Desk, CRM, закінчуючи системами RFID-зчитувачів, карток та мобільними додатками. Кожен керівник сам обирає з якою системою йому працювати, в залежності від потреб, мети, та фінансових можливостей підприємства.
Якщо говорити про найбільш актуальні системи управління, спираючись на поточну ситуацію на ринку, можна виділити системи front and back office.

Що можна віднести до front office?

До front office на АЗС відноситься обладнання, програмне забезпечення, ПРК, касові апарати та базове ПО для реєстрації транзакцій із проливу та продажу пального. Ці елементи відповідають за безпосередню роботу з клієнтами, замовниками.

Однією із популярних front office систем є програмно-апаратний комплекс ND Office. Фахівці ND Group розробили програмний продукт, який дозволяє підключати та автоматизувати будь-які типи ПРК та паливозаправники, зокрема шляхом використання RFID-карток, які вносяться в систему ND і є частиною ідентифікації при заправці.

Що відноситься до back office?

До основних завдань back office відносяться оформлення, реєстрація, облік операцій, пов’язаних із фінансами фірми, витратами, доходами тощо. У back office входять такі відділи, як: бухгалтерія, відділ кадрів, адміністрація фірми, служба підтримки, аналітики, статистика і т.д. Для АЗС back office подається у вигляді ERP системи – оптимального рішення для підприємств, незалежно від їхніх масштабів, наявності філій і їх віддаленості, яке дозволяє прискорити документообіг між відділами, отримати швидкий доступ до інформації та ефективно управляти роботою віддалених відділів, філій, співробітників. Це можуть бути різні системи, які створюються під різні типи завдань. Для більшого розуміння, розглянемо деякі з них.

Однією зі спеціалізованих систем управлінського обліку для паливних підприємств є «BAS Комплексне управління паливним підприємством». В цьому програмному продукті компанія We.Code впроваджує back office та робить інтеграцію (обмін даними) із front office, так щоб це була єдина інформаційна система. Система дозволяє в комплексі автоматизувати роботу компаній, які займаються оптовим та роздрібним продажем палива в мережі АЗС, продажем супутнього товару на території автозаправних комплексів. Завдяки системі:

  • Відбиваються усі операції в конфігурації
  • Надається інформація для прийняття управлінських рішень
  • Надається баланс по всім юридичним особам
  • Скорочується час на операційну діяльність і роботу з документами

Використання програмного продукту допомогло облікувати 15000 млн літрів, спростити роботу 480 користувачам та допомогти 1035 АЗС надавати оперативну інформацію в офіс.
Аби бути конкурентним гравцем на ринку важливо думати на крок вперед. Простіше це зробити, використовуючи систему автоматизації управлінського обліку, як одну з запорук успіху будь-якого керівника.

 

Фон раздела
Підписатися на розсилку

Раніше інших дізнавайтеся про спеціальні пропозиції, рекомендовані тарифи та новинки

Зв'язатися з нами

Close
Связаться с нами

Зв'язатися
з нами

Обратный звонок
Callback Viber Telephone Support Tech Support
Callback
Close