Сповіщаємо про початок продажів галузевого рішення "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях". Програма "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" призначена для автоматизації управління і обліку на підприємстві житлово-комунальної сфери будь-якої організаційної форми. Дозволяє організувати єдину інформаційну систему для управління різними аспектами його діяльності.
Вже доступні продукти:
Найменування | Ціна, грн. без ПДВ |
BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях | 6690 |
BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях. Додаткова ліцензія для 1 користувача | 2100 |
BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях. Додаткова ліцензія для 5 користувачів | 8400 |
BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях. Додаткова ліцензія для 10 користувачів | 16170 |
BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях. Додаткова ліцензія для 20 користувачів | 31500 |
BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях. Додаткова ліцензія для 50 користувачів | 73500 |
Програмне забезпечення для автоматизації бізнесу для бухгалтерського обліку в ОСББ та керуючих компаніях. Перехідний комплект 10 * | 24570 |
Програмне забезпечення для автоматизації бізнесу для бухгалтерського обліку в ОСББ та керуючих компаніях. Перехідний комплект 50 * | 81900 |
* Зазначені програмні продукти призначені для пільгового переходу з програм для автоматизації ЖКГ попереднього покоління і не продаються у вигляді окремих програмних продуктів.
Програма має такі основні функціональні можливості:
Програма "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" призначена для ведення тільки управлінського обліку. Для ведення бухгалтерського та податкового обліку рекомендується придбати програму "BAS Бухгалтерія". Для спільного використання з цією програмою в прикладному рішенні реалізований обмін даними на рівні документів.
Управлінський облік ведеться за даними, зафіксованими в документах. Факт здійснення операцій вводиться один раз і отримує надалі відображення в різних розділах управлінського обліку з формуванням необхідної звітності.
Система має можливість реєстрації та формування первинних документів господарської діяльності підприємства: фінансових, складських тощо.
Електронні аналоги паперових документів дозволяють в зрозумілій формі реєструвати господарські операції в системі.
Аналітичні звіти, наявні в прикладному рішенні, дозволяють користувачам отримувати інформацію за всіма розрізами обліку.
Користувач може самостійно задавати (налаштовувати) рівень деталізації і критерії відбору даних в звітах відповідно до специфіки завдань, що вирішуються, а також формувати власні варіанти налаштування звітів.
Програма має такі основні функціональні можливості:
- Автоматизація обчислення вартості кожної з наданих споживачам послуг відповідно до діючих тарифів, норм та умов, що впливають на результати обчислень;
- Коригування вартості кожної наданої споживачеві послуги за наявності пільг і субсидій у споживача;
- Реєстрація сум взаєморозрахунків із споживачами послуг з кожної з наданих послуг з урахуванням пільг і субсидій;
- Визначення сум грошових коштів, що підлягають відшкодуванню керуючій організації державними структурами, компенсуючими витрати керуючої організації, які пов'язані з наданням пільг і субсидій;
- Облік сум взаєморозрахунків за кожною з наданих послуг із державними структурами, компенсуючими витрати керуючої організації, які пов'язані з наданням пільг і субсидій;
- Формування друкованих форм квитанцій на оплату споживачам послуг;
- Облік отриманих грошових коштів від споживачів послуг;
- Облік отриманих грошових коштів від державних структур, компенсуючих витрати керуючої організації, які пов'язані з наданням пільг і субсидій;
- Аналіз стану взаєморозрахунків із споживачами послуг;
- Аналіз стану взаєморозрахунків з відповідальними державними структурами.
Швидкий початок роботи
Для швидкого початку роботи з прикладним рішенням призначена спеціальна обробка, яка складається з десяти розділів. Номери підрозділів визначають послідовність роботи з ними: завершивши роботу в першому розділі, слід переходити до другого тощо.
Обробка містить такі розділи:
- Параметри обліку;
- Інформація про організацію;
- Будівлі;
- Об'єкти особових рахунків;
- Послуги;
- Пільги;
- Тарифи;
- Список фізичних осіб;
- Особові рахунки;
- Введення початкових залишків.
Особові рахунки
«BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях» забезпечує підтримку будь-яких операцій, пов'язаних з особовими рахунками.
Особовий рахунок в прикладному рішенні – це зведення даних, що містить інформацію, що необхідна для розрахунку вартості ЖКП, які надаються власникам особового рахунку керуючої організацією.
Для кожного особового рахунку встановлюються такі характеристики:
- Об'єкт особового рахунку: квартира, частина квартири, офіс, паркінг тощо;
- Характеристики об'єкту особового рахунку: загальна, додаткова, житлова, опалювана площа;
- Відповідальний власник: особа, на яку оформлений особовий рахунок;
- Кількість осіб, що мешкають і зареєстрованих, на території об'єкту особового рахунку;
- Список послуг, що надаються керуючою організацією, власникові особового рахунку (і членам його сім'ї);
- Спосіб визначення об'єму споживання для кожної послуги: за нормами або за приладами обліку;
- Паспортний стіл з уточнюючою інформацією за кожним споживачем послуг, з часткою власності та за ступенем спорідненості;
- Прилади обліку для визначення об'ємів споживання послуг;
- Уточнювальна інформація для визначення об'ємів споживання послуг з норм;
- Тарифи на послуги, що надаються;
- Пільги, що надаються відповідальному власникові особового рахунку і членам його сім'ї;
- Субсидії, що надаються власникові особового рахунку і членам його сім'ї.
- Регіональні субсидії, що надаються власникові особового рахунку і членам його сім'ї.
Прилади обліку
«BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях» забезпечує підтримку наступних операцій, пов'язаних з приладами обліку:
- Ведення списку приладів обліку;
- Реєстрація технічних характеристик приладів обліку;
- Закріплення приладів за особовими рахунками зі вказівкою початкових свідчень;
- Відключення приладів обліку;
- Щомісячна реєстрація показань приладів обліку;
- Реєстрація демонтажу приладів для перевірки;
- Реєстрація монтажу приладів після перевірки.
Нарахування та взаєморозрахунки
В цьому розділі проводиться розрахунок і коригування вартості ЖКП, наданих споживачам впродовж місяця, виписка квитанцій на оплату цих послуг, облік отримання грошових коштів за надані послуги і аналіз стану взаєморозрахунків із споживачами послуг, постачальниками і фондами.
У розділі здійснюються такі операції:
- щомісячні нарахування за особовими рахунками;
- перерахунок за особовими рахунками за попередні місяці;
- виконання разових нарахувань за особовими рахунками;
- виконання розподілу додаткових нарахувань;
- нарахування пені за особовими рахунками.
У розділі також можна реєструвати рух грошових коштів:
- надходження безготівкових грошових коштів від відповідальних власників особових рахунків і фондів;
- оплату готівковими грошовими коштами постачальникам;
- надходження готівкових грошових коштів від відповідальних власників особових рахунків.
Запаси
«BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях» автоматизує такі бізнес-процеси із запасами:
- кількісний облік запасів на різних складах підприємства;
- купівля послуг ЖКГ у постачальників;
- купівля інших послуг у постачальників.
Під запасами мається на увазі витратні матеріали, запасні частини і інструменти, які використовуються при усуненні несправностей на технічному обладнанні споживачів послуг і при проведенні планових ремонтів житлових комплексів.
Аварійно-диспетчерська служба
«BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях» забезпечує облік взаємодії між споживачами послуг і керуючою організацією:
- Проведення планових ремонтів об'єктів житлового і нежитлового фонду;
- Усунення аварійних ситуацій на технічному обладнанні споживачів.
- Передбачені можливості щодо виконання ремонтних робіт та усуненню несправностей за конкретним особовим рахунком або за будівлею в цілому.
У розділі Аварійно-диспетчерська служба виконується:
- Реєстрація заявки споживача послуг;
- Уточнення потреб заявника;
- Визначення фахівців, які виконуватимуть роботи;
- Узгодження з фахівцями потреби в запасах, необхідних для виконання робіт;
- Визначення наявності потрібних запасів і звернення до служби постачання із заявою про необхідність їх закупівлі;
- Постановка завдання виконавцям на виконання робіт;
- Реєстрація підтвердження виконавця про виконану роботу і використані запаси;
- Реєстрація підтвердження від заявника інформації: про використані матеріали, про час, витрачений фахівцями, а також його оцінка якості виконаних робіт;
- Оформлення документів для служби нарахувань і взаєморозрахунків, що відображають вартість виконаних робіт і витрачених матеріалів у відпускних цінах;
- Аналіз стану заявок.
Паспортний стіл
Розділ призначений для створення робочого середовища фахівця, що виконує функції працівника паспортного столу.
Розділ є автономним: інформація, що накопичується в розділі, ніяк не використовується в інших розділах обліку.
У програмі автоматизовані наступні операції:
- Ведення списку фізичних осіб, що потребують реєстрації;
- Первинна реєстрація відповідального власника особового рахунку. Оформлення і друк облікової форми А1 відповідального власника особового рахунку;
- Первинна реєстрація членів сім'ї власника особового рахунку. Друк зміненої облікової форми А1 власника особового рахунку;
- Внесення даних про зміни форми А1. Друк зміненої облікової форми А1 власника особового рахунку;
- Зняття з реєстрації фізичних осіб. Друк зміненої облікової форми А1 власника особового рахунку.
Голосування споживачів послуг
В «BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях» автоматизована підготовка і проведення загальних зборів власників, підрахунок результатів голосувань, зберігання історії зборів і голосувань.
Процес організації зборів голосування складається з наступних етапів:
- Визначення правил, при дотриманні яких результати голосування набувають законної сили;
- Підготовка до проведення голосування;
- Реєстрація факту проведення зборів;
- Аналіз результатів голосування.
У системі підготовка до проведення голосування полягає у формуванні списку питань, що виносяться на голосування. Питання, що виноситься на голосування, може бути організаційним і не мати матеріальної вартості. Для кожного питання, окрім найменування, призначається його розширений опис, який може включати будь-яку інформацію, наприклад, термін виконання, склад платників, терміни оплати, вартість тощо.
Результатом підготовки до проведення зборів є:
- Друкована форма оголошення, причому з кожного питання, виноситься на голосування, створюється окрема форма. У формі вказується питання, час і місце голосування, склад учасників;
- Друкована форма протоколу голосування, в який заноситься інформація про результати поіменного голосування;
- Друкована форма іменного бюлетеня для голосування.
Управління взаємодіями
«BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях» надає набір функцій для управління взаємодіями.
У розділі розміщені основні налаштування для таких інструментів:
- Telegram бот;
- Сайт ЖКГ;
- SMS повідомлення.
Налаштування Telegram бота виконується в декілька етапів:
- Налаштування зв’язку з «Telegram»;
- Створення нового користувача ;
- Управління користувачами Telegram;
- Налагодження клавіатур Telegram.
Telegram бот використовується для зв’язку з відповідальними власниками особових рахунків. Відповідальні власники матимуть змогу переглядати інформації по заборгованості, показань приладів обліку та отримувані повідомлень по внесенню оплати по особовим рахункам.
Налаштування та адміністрування
«BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях» надає набір сервісних функцій, пов'язаних з роботою програмного продукту.
У розділі встановлюються основні налаштування системи.
Крім того, в розділі підтримується:
- Реєстрація користувачів, призначення їм ролей і прав;
- Аналіз роботи користувачів з використанням журналу реєстрації;
- Перегляд списку активних користувачів;
- Обмін даними;
- Повнотекстовий пошук об'єктів;
- Видалення помічених об'єктів;
- Встановлення дат заборони зміни даних;
- Резервне копіювання інформаційної бази;
- Оновлення програми;
- Відновлення інформаційної бази.
Детальніше з описом функціональних можливостей, умовами придбання нових електронних поставок, апгрейдом основних поставок, а також сервісом обслуговування можна ознайомитись у наших фахівців за тел. 0 800 33 08 66 або e-mail support@wecode.com.ua