Початок продажів рішення BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях

Початок продажів рішення "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях"

21.06.2021

Сповіщаємо про початок продажів галузевого рішення "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях". Програма "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" призначена для автоматизації управління і обліку на підприємстві житлово-комунальної сфери будь-якої організаційної форми. Дозволяє організувати єдину інформаційну систему для управління різними аспектами його діяльності.

Вже доступні продукти:

 Найменування   Ціна, грн. без ПДВ 
 BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях 6690
 BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях. Додаткова ліцензія для 1 користувача  2100 
 BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях. Додаткова ліцензія для 5 користувачів  8400
 BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях. Додаткова ліцензія для 10 користувачів  16170
 BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях. Додаткова ліцензія для 20 користувачів 31500
 BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях. Додаткова ліцензія для 50 користувачів 73500
Програмне забезпечення для автоматизації бізнесу для бухгалтерського обліку в ОСББ та керуючих компаніях. Перехідний комплект 10 * 24570 
Програмне забезпечення для автоматизації бізнесу для бухгалтерського обліку в ОСББ та керуючих компаніях. Перехідний комплект 50 * 81900

* Зазначені програмні продукти призначені для пільгового переходу з програм для автоматизації ЖКГ попереднього покоління і не продаються у вигляді окремих програмних продуктів.

Програма має такі основні функціональні можливості:

Програма "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" призначена для ведення тільки управлінського обліку. Для ведення бухгалтерського та податкового обліку рекомендується придбати програму "BAS Бухгалтерія". Для спільного використання з цією програмою в прикладному рішенні реалізований обмін даними на рівні документів.

Управлінський облік ведеться за даними, зафіксованими в документах. Факт здійснення операцій вводиться один раз і отримує надалі відображення в різних розділах управлінського обліку з формуванням необхідної звітності.

Система має можливість реєстрації та формування первинних документів господарської діяльності підприємства: фінансових, складських тощо.

Електронні аналоги паперових документів дозволяють в зрозумілій формі реєструвати господарські операції в системі.

Аналітичні звіти, наявні в прикладному рішенні, дозволяють користувачам отримувати інформацію за всіма розрізами обліку.

Користувач може самостійно задавати (налаштовувати) рівень деталізації і критерії відбору даних в звітах відповідно до специфіки завдань, що вирішуються, а також формувати власні варіанти налаштування звітів.

Програма має такі основні функціональні можливості:

  • Автоматизація обчислення вартості кожної з наданих споживачам послуг відповідно до діючих тарифів, норм та умов, що впливають на результати обчислень;
  • Коригування вартості кожної наданої споживачеві послуги за наявності пільг і субсидій у споживача;
  • Реєстрація сум взаєморозрахунків із споживачами послуг з кожної з наданих послуг з урахуванням пільг і субсидій;
  • Визначення сум грошових коштів, що підлягають відшкодуванню керуючій організації державними структурами, компенсуючими витрати керуючої організації, які пов'язані з наданням пільг і субсидій;
  • Облік сум взаєморозрахунків за кожною з наданих послуг із державними структурами, компенсуючими витрати керуючої організації, які пов'язані з наданням пільг і субсидій;
  • Формування друкованих форм квитанцій на оплату споживачам послуг;
  • Облік отриманих грошових коштів від споживачів послуг;
  • Облік отриманих грошових коштів від державних структур, компенсуючих витрати керуючої організації, які пов'язані з наданням пільг і субсидій;
  • Аналіз стану взаєморозрахунків із споживачами послуг;
  • Аналіз стану взаєморозрахунків з відповідальними державними структурами.

Швидкий початок роботи

Для швидкого початку роботи з прикладним рішенням призначена спеціальна обробка, яка складається з десяти розділів. Номери підрозділів визначають послідовність роботи з ними: завершивши роботу в першому розділі, слід переходити до другого тощо.

Обробка містить такі розділи:

  • Параметри обліку;
  • Інформація про організацію;
  • Будівлі;
  • Об'єкти особових рахунків;
  • Послуги;
  • Пільги;
  • Тарифи;
  • Список фізичних осіб;
  • Особові рахунки;
  • Введення початкових залишків.

Особові рахунки

«BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях» забезпечує підтримку будь-яких операцій, пов'язаних з особовими рахунками.

Особовий рахунок в прикладному рішенні – це зведення даних, що містить інформацію, що необхідна для розрахунку вартості ЖКП, які надаються власникам особового рахунку керуючої організацією.

Для кожного особового рахунку встановлюються такі характеристики:

  • Об'єкт особового рахунку: квартира, частина квартири, офіс, паркінг тощо;
  • Характеристики об'єкту особового рахунку: загальна, додаткова, житлова, опалювана площа;
  • Відповідальний власник: особа, на яку оформлений особовий рахунок;
  • Кількість осіб, що мешкають і зареєстрованих, на території об'єкту особового рахунку;
  • Список послуг, що надаються керуючою організацією, власникові особового рахунку (і членам його сім'ї);
  • Спосіб визначення об'єму споживання для кожної послуги: за нормами або за приладами обліку;
  • Паспортний стіл з уточнюючою інформацією за кожним споживачем послуг, з часткою власності та за ступенем спорідненості;
  • Прилади обліку для визначення об'ємів споживання послуг;
  • Уточнювальна інформація для визначення об'ємів споживання послуг з норм;
  • Тарифи на послуги, що надаються;
  • Пільги, що надаються відповідальному власникові особового рахунку і членам його сім'ї;
  • Субсидії, що надаються власникові особового рахунку і членам його сім'ї.
  • Регіональні субсидії, що надаються власникові особового рахунку і членам його сім'ї.

Прилади обліку

«BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях» забезпечує підтримку наступних операцій, пов'язаних з приладами обліку:

  • Ведення списку приладів обліку;
  • Реєстрація технічних характеристик приладів обліку;
  • Закріплення приладів за особовими рахунками зі вказівкою початкових свідчень;
  • Відключення приладів обліку;
  • Щомісячна реєстрація показань приладів обліку;
  • Реєстрація демонтажу приладів для перевірки;
  • Реєстрація монтажу приладів після перевірки.

Нарахування та взаєморозрахунки

В цьому розділі проводиться розрахунок і коригування вартості ЖКП, наданих споживачам впродовж місяця, виписка квитанцій на оплату цих послуг, облік отримання грошових коштів за надані послуги і аналіз стану взаєморозрахунків із споживачами послуг, постачальниками і фондами.

У розділі здійснюються такі операції:

  • щомісячні нарахування за особовими рахунками;
  • перерахунок за особовими рахунками за попередні місяці;
  • виконання разових нарахувань за особовими рахунками;
  • виконання розподілу додаткових нарахувань;
  • нарахування пені за особовими рахунками.

У розділі також можна реєструвати рух грошових коштів:

  • надходження безготівкових грошових коштів від відповідальних власників особових рахунків і фондів;
  • оплату готівковими грошовими коштами постачальникам;
  • надходження готівкових грошових коштів від відповідальних власників особових рахунків.

Запаси

«BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях» автоматизує такі бізнес-процеси із запасами:

  • кількісний облік запасів на різних складах підприємства;
  • купівля послуг ЖКГ у постачальників;
  • купівля інших послуг у постачальників.

Під запасами мається на увазі витратні матеріали, запасні частини і інструменти, які використовуються при усуненні несправностей на технічному обладнанні споживачів послуг і при проведенні планових ремонтів житлових комплексів.

Аварійно-диспетчерська служба

«BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях» забезпечує облік взаємодії між споживачами послуг і керуючою організацією:

  • Проведення планових ремонтів об'єктів житлового і нежитлового фонду;
  • Усунення аварійних ситуацій на технічному обладнанні споживачів.
  • Передбачені можливості щодо виконання ремонтних робіт та усуненню несправностей за конкретним особовим рахунком або за будівлею в цілому.

У розділі Аварійно-диспетчерська служба виконується:

  • Реєстрація заявки споживача послуг;
  • Уточнення потреб заявника;
  • Визначення фахівців, які виконуватимуть роботи;
  • Узгодження з фахівцями потреби в запасах, необхідних для виконання робіт;
  • Визначення наявності потрібних запасів і звернення до служби постачання із заявою про необхідність їх закупівлі;
  • Постановка завдання виконавцям на виконання робіт;
  • Реєстрація підтвердження виконавця про виконану роботу і використані запаси;
  • Реєстрація підтвердження від заявника інформації: про використані матеріали, про час, витрачений фахівцями, а також його оцінка якості виконаних робіт;
  • Оформлення документів для служби нарахувань і взаєморозрахунків, що відображають вартість виконаних робіт і витрачених матеріалів у відпускних цінах;
  • Аналіз стану заявок.

Паспортний стіл

Розділ призначений для створення робочого середовища фахівця, що виконує функції працівника паспортного столу.

Розділ є автономним: інформація, що накопичується в розділі, ніяк не використовується в інших розділах обліку.

У програмі автоматизовані наступні операції:

  • Ведення списку фізичних осіб, що потребують реєстрації;
  • Первинна реєстрація відповідального власника особового рахунку. Оформлення і друк облікової форми А1 відповідального власника особового рахунку;
  • Первинна реєстрація членів сім'ї власника особового рахунку. Друк зміненої облікової форми А1 власника особового рахунку;
  • Внесення даних про зміни форми А1. Друк зміненої облікової форми А1 власника особового рахунку;
  • Зняття з реєстрації фізичних осіб. Друк зміненої облікової форми А1 власника особового рахунку.

Голосування споживачів послуг

В «BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях» автоматизована підготовка і проведення загальних зборів власників, підрахунок результатів голосувань, зберігання історії зборів і голосувань.

Процес організації зборів голосування складається з наступних етапів:

  • Визначення правил, при дотриманні яких результати голосування набувають законної сили;
  • Підготовка до проведення голосування;
  • Реєстрація факту проведення зборів;
  • Аналіз результатів голосування.

У системі підготовка до проведення голосування полягає у формуванні списку питань, що виносяться на голосування. Питання, що виноситься на голосування, може бути організаційним і не мати матеріальної вартості. Для кожного питання, окрім найменування, призначається його розширений опис, який може включати будь-яку інформацію, наприклад, термін виконання, склад платників, терміни оплати, вартість тощо.

Результатом підготовки до проведення зборів є:

  • Друкована форма оголошення, причому з кожного питання, виноситься на голосування, створюється окрема форма. У формі вказується питання, час і місце голосування, склад учасників;
  • Друкована форма протоколу голосування, в який заноситься інформація про результати поіменного голосування;
  • Друкована форма іменного бюлетеня для голосування.

Управління взаємодіями

«BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях» надає набір функцій для управління взаємодіями. 

У розділі розміщені основні налаштування для таких інструментів:

  • Telegram бот;
  • Сайт ЖКГ;
  • SMS повідомлення.

Налаштування Telegram бота виконується в декілька етапів:

  • Налаштування зв’язку з «Telegram»;
  • Створення нового користувача ;
  • Управління користувачами Telegram;
  • Налагодження клавіатур Telegram.

Telegram бот використовується для зв’язку з відповідальними власниками особових рахунків. Відповідальні власники матимуть змогу переглядати інформації по заборгованості, показань приладів обліку та отримувані повідомлень по внесенню оплати по особовим рахункам.

Налаштування та адміністрування

«BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях» надає набір сервісних функцій, пов'язаних з роботою програмного продукту.

У розділі встановлюються основні налаштування системи.

Крім того, в розділі підтримується:

  • Реєстрація користувачів, призначення їм ролей і прав;
  • Аналіз роботи користувачів з використанням журналу реєстрації;
  • Перегляд списку активних користувачів;
  • Обмін даними;
  • Повнотекстовий пошук об'єктів;
  • Видалення помічених об'єктів;
  • Встановлення дат заборони зміни даних;
  • Резервне копіювання інформаційної бази;
  • Оновлення програми;
  • Відновлення інформаційної бази.

Детальніше з описом функціональних можливостей, умовами придбання нових електронних поставок, апгрейдом основних поставок, а також сервісом обслуговування можна ознайомитись у наших фахівців за тел. 0 800 33 08 66 або e-mail support@wecode.com.ua

 

Фон раздела
Підписатися на розсилку

Раніше інших дізнавайтеся про спеціальні пропозиції, рекомендовані тарифи та новинки

Зв'язатися з нами

Close
Связаться с нами

Зв'язатися
з нами

Обратный звонок
Callback Viber Telephone Support Tech Support
Callback
Close