Сповіщаємо про початок продажів спільного галузевого рішення "BAS Service Desk", призначеного для автоматизації роботи як внутрішніх підрозділів компанії (IT служби, відділу експлуатації, логістики тощо), так і сервісних компаній будь-якого розміру (від маленьких майстерень до підприємств зі складною та розгалуженою організаційною структурою, де присутні як головний офіс, так і філії) з надання сервісних послуг як власними силами, так й із задіянням зовнішніх підрядних компаній.
Найменування |
Роздрібна |
Business Automation Software for Service Desk |
26400 |
Business Automation Software for Service Desk. Client License for 1 user |
3300 |
Business Automation Software for Service Desk. Client License for 5 users |
11400 |
Business Automation Software for Service Desk. Client License for 10 users |
21600 |
Business Automation Software for Service Desk. Client License for 20 users |
41100 |
Business Automation Software for Service Desk. Client License for 50 users |
100800 |
ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ програми "BAS Service Desk"
Програма "BAS Service Desk" – це простий у використанні інструмент, який дозволяє планувати та розподіляти заявки на роботи, управляти навантаженням на виконавців, контролювати дотримання рівнів SLA за категоріями послуг, тим самим покращити якість надання цих послуг.
Програма "BAS Service Desk" дозволяє:
- автоматизувати бізнес-процес від надходження звернення до його закриття;
- спрямувати звернення на виконання робіт як на працівників організації, так і на підрядні організації;
- автоматизувати зв'язок між категоріями послуг та виконавцями робіт;
- гнучко налаштувати рівні сервісу SLA;
- прив'язати звернення до робочих місць замовників чи виконавців;
- автоматизувати планове технічне обслуговування для списку замовників;
- розсилати електронні листи підрядним організаціям з описом необхідних робіт.
Програма "BAS Service Desk" надає такі можливості контролю виконання робіт:
- аналіз стану виконання робіт в розрізі категорій послуг, замовників, виконавців;
- контроль за виконанням робіт по зверненнях на кожному з етапів;
- контроль за дотриманням умов SLA;
- перегляд історії кожного етапу виконання звернень із зазначенням виконавців та часу обробки звернення.
Сервісне обслуговування
Сервісне обслуговування прикладного рішення "BAS Service Desk" і підтримка користувачів в частині роботи з платформою здійснюється за договором інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) з активним сервісом "ІТС Галузевий" 2-ї категорії.
У комплект основної поставки "BAS Service Desk" включається купон на пільговий супровід ІТС і купон на пільговий період супроводу в рамках сервісу "ІТС Галузевий". Вартість пільгового періоду супроводу включена у вартість основних поставок цих комплектів. Тобто після реєстрації комплекту і оформлення пільгового періоду супроводу ІТС, а також активації пільгового періоду супроводу в рамках сервісу "ІТС Галузевий", користувач має право користуватися офіційною підтримкою без додаткової оплати на термін пільгового періоду.
Підтримка в частині платформи здійснюється Лінією консультацій з 9:30 до 17:30 в робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):
- за телефонами: +380 (44) 222-72-10, +380 (44) 222-72-45 (з урахуванням особливостей роботи Лінії консультацій під час воєнного стану https://its.bas-soft.eu/news/492532),
- електронною поштою: hotline@bas-soft.eu.
Підтримка в частині конфігурації "BAS Service Desk" здійснюється компанією "ВІ-КОД" з 09:00 до 17:30 в робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):
- за телефоном: +380 (44) 233-66-20;
- електронною поштою: support@wecode.com.ua;
- система електронної комунікації "Skype": live:.cid.82c8bccc14eff6c9
Оновлення платформи і прикладних рішень BAS публікуються на сайті https://dl.bas-soft.eu. Доступ на сайт здійснює за логіном і паролем доступу на Портал ІТС.
Після закінчення пільгового періоду супровід програми "BAS Service Desk" здійснюється на платній основі. Для його отримання необхідно оформити договір ІТС та сервіс "ІТС Галузевий" на платній основі.