Учасники конференції ознайомляться з сучасними можливостями підвищення ефективності управління бізнесом, організації обліку, контролю та аналізу фінансових і матеріальних ресурсів за допомогою інноваційних програмних продуктів BAS.
На V ERP FORUM буде приділено увагу різним важливим аспектам ведення корпоративних проектів автоматизації та актуальним проблемам реінжинірингу підприємств. Для поточних користувачів "BAS ERP" будуть розглянуті ключові аспекти, на які слід зважати при переході на нову редакцію. Для нових потенційних користувачів забезпечено огляд функціональності "BAS ERP" з акцентами на нові можливості, які з’явилися в редакції 2.5.
Також планується представити нові галузеві рішення – "BAS Оренда та управління нерухомістю" та "BAS Service Desk".
Члени Всеукраїнської Спілки Автоматизаторів Бізнесу, які мають завершені успішні проекти в корпоративному секторі, поділяться досвідом впровадження ERP-систем.
На Вернісажі партнерських рішень, який буде організовано в рамках конференції, учасники зможуть адресувати свої запитання спеціалістам та експертам провідних ІТ-компаній, обмінятися думками з питань автоматизації бізнесу в ході живого спілкування.
Ключові теми V ERP FORUM:
-
- "BAS ERP" редакція 2.5:
- Управління виробництвом
- Розрахунок собівартості
- Фінансове управління
- Бюджетування
- МСФЗ
- Розрахунки з контрагентами онлайн
- Покращення юзабіліті
- Нові рішення для корпоративного сектору:
- "BAS Оренда та управління нерухомістю"
- "BAS Service Desk"
- Актуальні курси по "BAS ERP" редакція 2.5, підготовка користувачів у корпоративних впровадженнях
- Технології корпоративного впровадження систем автоматизації із різними долями розробки в рамках проекту – "Технологія корпоративного впровадження" та "Технологія швидкого впровадження консультантами"
- Зріз ринку корпоративних продажів та впроваджень членами САБ
- Розвиток "BAS Управління холдингом"
- Успішні кейси впроваджень рішень BAS для корпоративного сектору, реалізовані членами САБ
- "BAS ERP" редакція 2.5:
Умови участі у конференції:
-
Умови участі у конференції:
- Представники підприємств (власники і акціонери, генеральні і виконавчі директори, фінансові директори, ІТ-директори, технічні директори та керівники виробництв, головні бухгалтери) – безкоштовно, за умови обов'язкової попередньої реєстрації
- Представники компаній-членів "Всеукраїнської Спілки Автоматизаторів Бізнесу" – безкоштовно, за умови обов'язкової попередньої реєстрації
- Очна участь. Кількість місць в залі обмежена, тому ми просимо від однієї компанії заявляти не більше 2-х учасників. Подати заявку на більшу кількість учасників – не забороняється, і якщо будуть місця, то ми надамо їх, але у разі відсутності місць залишаємо за собою право відмовити у відвідуванні 3-му і більше співробітникам від однієї компанії
- Онлайн участь. Кількість глядачів онлайн-трансляції необмежена
Питання щодо участі в V ERP FORUM можна надсилати на електронну адресу seminar@unionba.com.ua
Реєстрація на очну участь відкрита до 16:00 25 квітня 2023 року!
Варіанти участі у конференції:
Очно (м. Київ, проспект Берестейський (Перемоги), 84, |
Онлайн (перегляд прямої трансляції заходу) |
РЕЄСТРАЦІЯ НА КОНФЕРЕНЦІЮ V ERP FORUM