Супергерой Autotrans панда з гри Panda-A-Runner, який вже припав до душі клієнтам мережі АЗК, почав жити поза грою. До новорічних свят мила панда перейшла в офлайн – у стікерпаки. На День святого Миколая по всій мережі Autotrans працівники роздавали маленьким гостям фірмові наклейки. Паралельно компанія завантажила стікери до месенджера Telegram.
«Стікери – чудова фішка для інвайту на корпоративні події. Вони стали обов'язковою частиною чатів компанії та лояльних клієнтів. Мають практичний функціонал: економлять час, який довелося б витратити на написання речення, чітко передають емоції завдяки картинці, допомагають подолати бар'єр у діалозі. Відмальовані спеціально під захід наклейки – це вияв привітності компанії до клієнтів чи партнерів», – Світлана Луценко, директор з маркетингу мережі АЗК Autotrans.
Panda A-Runner - екшн-гра в якій бренд компанії біжить ухиляючись від перешкод та збирає квитки, які конвертуються у знижку. Виграною знижкою клієнт може скористатися протягом 30 наступних днів.
Це перша на паливному ринку України гра, яка синхронізована із мобільним додатком.
Мобільний додаток Autotrans - високотехнологічне рішення з високим рівнем функціональності: безконтактна оплата, паливний "гаманець", попереднє замовлення товарів у магазині, додаткові знижки, персональні оповіщення та багато іншого в одному місці.