Перша лінія підтримки

Перша лінія підтримки

14.06.2021

Шановні клієнти!

3 червня 2021 року, компанія We.Code відкрила першу лінію підтримки для користувачів програмних продуктів BAS та Підприємство 8.

За допомогою нового сервісу ми плануємо підвищити якість та оперативність обробки Ваших звернень.

Першою лінією підтримки можуть скористатися всі клієнти компанії We.Code, які уклали договори Інформаційно-технологічного та/ або Абонентського супроводу.

Для оперативного зв’язку зі спеціалістом Першої лінії підтримки скористуйтесь телефоном (067) 393 82 73
Щоб якісно зафіксувати ваше питання/ задачу, додатково напишіть листа на адресу:
e-mail: support@wecode.com.ua

У відповідь на Ваш лист Ви отримаєте реєстраційний номер, за яким в подальшому зможете відслідковувати стан виконання задачі.

Як правило, протягом однієї години, після реєстрації заявки, Ви отримуєте зворотній зв'язок від спеціаліста Першої лінії підтримки щодо строків, вартості вирішення задачі, необхідності долучення спеціалістів другої лінії підтримки або розробників.

Для укладання договорів Інформаційно-технологічного та/ або Абонентського супроводу або уточнення щодо роботи Першої лінії підтримки зверніться до менеджера відділу супроводу за телефоном: 0 800 33 08 66

* безкоштовні дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів

 

Фон раздела
Підписатися на розсилку

Раніше інших дізнавайтеся про спеціальні пропозиції, рекомендовані тарифи та новинки

Зв'язатися з нами

Close
Связаться с нами

Зв'язатися
з нами

Обратный звонок
Callback Viber Telephone Support Tech Support
Callback
Close