06 липня 2023 року було сповіщено про початок продажів спільного галузевого рішення "BAS Service Desk", призначеного для автоматизації роботи як внутрішніх підрозділів компанії (IT служби, відділу експлуатації, логістики тощо), так і сервісних компаній будь-якого розміру (від маленьких майстерень до підприємств зі складною та розгалуженою організаційною структурою, де присутні як головний офіс, так і філії) з надання сервісних послуг як власними силами, так і з задіянням зовнішніх підрядних компаній.
Щоб ознайомити партнерів із функціональними можливостями нового продукту, його позиціонуванням для клієнтів, ми проводимо оглядовий вебінар по можливостях "BAS Service Desk".
Вебінар буде корисним для керівників та менеджерів компаній партнерів САБ, які планують продаж та впровадження "BAS Service Desk" кінцевим користувачам;
для консультантів-аналітиків, що починають вивчення продукту та прийомів його продажу та супроводу,планують надання консультаційних послуг клієнтам щодо
його використання та впровадження.
Короткий зміст вебінару:
- Ведення повного профілю об’єкту обслуговування та історії взаємодії.
- Управління видами сервісів та підв’язка підрядних організацій.
- Єдиний робочий стіл оператора.
- Управління зверненнями:
- Автоматизація бізнес-процесу від надходження звернення до закриття.
- Реєстрація звернення, визначення пріоритету та маршруту, надання рішення та отримання зворотного зв’язку.
- Формування завдання-наряду на виконавців (як внутрішніх, так і зовнішніх підрядних організацій).
- Розсилка листів про необхідність виконання завдання.
- Контрольні функції:
- Аналіз стану виконання робіт в розрізі категорій послуг, замовників, виконавців;
- Перегляд історії кожного етапу виконання звернень із зазначенням виконавців та часу обробки звернення.
- Контроль за дотриманням умов SLA;
- Контроль за виконанням робіт по зверненнях на кожному з етапів.
Дата та час: 02 серпня 2023 року з 11:00 до 12:00 год.
Доповідач: Васильєва Марина, консультант-аналітик компанії We.Code
Тільки для парнерів САБ! Участь у вебінарі безкоштовна
Реєстрація на перегляд вебінару