Абонентське обслуговування користувачів програм «BAS» від компанії «We.Code» - це комплекс послуг, що надаються на регулярній основі, призначених для підтримки і розвитку існуючої системи автоматизації.
Для зручності наших клієнтів ми сформували на вибір 5 пакетів послуг, які забеспечать комфортну й ефективну роботу користувачів.
Перелік послуг: |
«ТЕХНО» | «ПРОФ» | «ОПТІМА» | «БІЗНЕС» | «ПРЕМІУМ» | |
Обсяг послуг фахівців |
||||||
Кількість годин робіт фахівця в складі тарифу (год/міс.) |
x | 1 | 6 | 14 | 30 | |
Вартість додаткових робіт (грн.) |
950 | 950 | 900 | 850 | 800 | |
Вартість (грн.): |
||||||
При оплаті за місяць |
792 | 1 800 | 5 400 | 11 900 | 24 000 | |
* Обсяг послуг обмежений кіл-стю годин робіт фахівців, включених в пакет абонентського супроводу |
||||||
Оновлення * |
||||||
Доступ до порталу ліцензійних оновлень https://portal.bas-soft.eu/ |
✔ |
✔ |
✔ |
✔ |
✔ |
|
Послуги фахівця компанії «We.Code» по оновленню платформи «BAS» |
x | ✔ |
✔ |
✔ |
✔ |
|
Послуги фахівця компанії «We.Code» по оновленню конфігурації «BAS» |
типові |
x | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
доопрацьовані |
x | x | ✔ | ✔ | ✔ | |
Консультації * |
||||||
Лінія консультацій вендора по телефону і електронній пошті: (044) 222-72-10 (45), hotline@bas-soft.eu |
x | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ | |
Консультації спеціалістів компанії «We.Code»: |
x | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ | |
Додаткові опції |
||||||
Закріплення виділеного фахівця |
x | x | x | ✔ | ✔ | |
Можливість віддаленого підключення для проведення робіт з BAS |
x | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ | |
Можливість виїзду фахівця на територію Замовника |
x | x | x | ✔ | ✔ | |
Бонуси |
||||||
Бонус на особистий рахунок від кожної покупки програмних продуктів і ліцензій BAS, який Ви використовуєте для оплати будь-яких послуг. |
x | x | x | 5% | 10% |
Центральний офіс: 0 800 33 08 66
Київ: +38 (044) 233 66 20
Київ: +386 51 335 096
Europe: +386 51 335 096
Чернівці: +38 (0372) 900 800
Суми: +38 (0542) 705 706
Полтава: +38 (0532) 670 670
Дніпро: +38 0567 840 084