Абонентське обслуговування

Абонентське обслуговування користувачів програм «BAS» від компанії «We.Code» - це комплекс послуг, що надаються на регулярній основі, призначених для підтримки і розвитку існуючої системи автоматизації.

Для зручності наших клієнтів ми сформували на вибір 5 пакетів послуг, які забеспечать комфортну й ефективну роботу користувачів.

Порівняння пакетів «Абонентського обслуговування»

Перелік послуг:

«ТЕХНО» «ПРОФ» «ОПТІМА» «БІЗНЕС» «ПРЕМІУМ»

Обсяг послуг фахівців

Кількість годин робіт фахівця в складі тарифу (год/міс.)

x 1 6 14 30

Вартість додаткових робіт (грн.)

950 950 900 850 800

Вартість (грн.):

При оплаті за місяць

792 1 800 5 400 11 900 24 000

* Обсяг послуг обмежений кіл-стю годин робіт фахівців, включених в пакет абонентського супроводу

Оновлення *

Доступ до порталу ліцензійних оновлень https://portal.bas-soft.eu/

 
 
 
 
 

Послуги фахівця компанії «We.Code» по оновленню платформи «BAS»

x  
 
 
 

Послуги фахівця компанії «We.Code» по оновленню конфігурації «BAS»

типові

x        

доопрацьовані

x x      

Консультації *

Лінія консультацій вендора по телефону і електронній пошті: (044) 222-72-10 (45), hotline@bas-soft.eu

x        

Консультації спеціалістів компанії «We.Code»:
за запитом на e-mail: support@wecode.com.ua

x        

Додаткові опції

Закріплення виділеного фахівця

x x x    

Можливість віддаленого підключення для проведення робіт з BAS

x        

Можливість виїзду фахівця на територію Замовника

x x x    

Бонуси

Бонус на особистий рахунок від кожної покупки програмних продуктів і ліцензій BAS, який Ви використовуєте для оплати будь-яких послуг.

x x x 5% 10%
Фон раздела
Підписатися на розсилку

Раніше інших дізнавайтеся про спеціальні пропозиції, рекомендовані тарифи та новинки

Зв'язатися з нами

Close
Связаться с нами

Зв'язатися
з нами

Обратный звонок
Callback Viber Telephone Support Tech Support
Callback
Close