Даний вид обслуговування підходить для всіх користувачів програм «BAS», дозволяє комфортно працювати з типовим функціоналом програмного забезпечення:
Договір інформаційно-технологічного супроводу користувачів «BAS» - це гарантований сервіс обслуговування, який передбачає два рівні підтримки – «ТЕХНО» та «ПРОФ»:
Вартість(грн. з ПДВ): |
«ТЕХНО» | «ПРОФ» |
При оплаті за квартал |
- | 3 600 |
При оплаті за 6 месяців |
4 680 | 6 480 |
При оплаті за 12 месяців |
7 920 | 11 880 |
При оплаті за 12 месяців з купівлею ПЗ (по схемі 8+4) |
- | 6 960 |
При оплаті за 24 місяця |
- | 23 760 |
Перелік послуг: |
«ТЕХНО» | «ПРОФ» |
Оновлення |
||
Самостійна установка оновлень, за допомогою сайту (support@wecode.com.ua). |
✔ | ✔ |
Послуги фахівця 1 раз на місяць для оновлення конфігурації і платформи |
x | ✔ до 2-х інформ. баз |
Консультації |
||
Консультації спеціалістів компанії «We.Code»: |
x | ✔ |
Лінія консультацій вендора по телефону та ел.пошті: |
✔ 1 раз/міс., для типових конфіг. |
✔ |
Система подачі електронної звітності |
||
«FREDO-Звіт» призначений для здачі звітності в електронному вигляді до контролюючих органів. Вам не потрібно вивантажувати дані з «BAS» в інші програми і платити за них окрему абонплату.
При цьому користувач отримує квитанцію про доставку звіту та результати обробки документа. Можна використовувати наявний у вас ЕЦП (електронно-цифровий підпис). |
x можна придбати додатково для юр/фіз осіб - 102/48 грн на міс. |
✔ 1 ліцензія (для дод. юр/фіз осіб - 102/48 грн на міс.) |
Електронний документообіг - «FREDO ДокМен» |
||
Обмін електронними документами (рахунками, актами виконаних робіт, товарними накладними та іншими юридично значимими документами) з контрагентами безпосередньо з програм для автоматизації бізнесу без створення зовнішніх проміжних файлів. |
x | ✔ 1 ліцензія (додаткове підключення 83 грн. на 1 міс.) |
RDI Service |
||
Сервіс для автоматичного оновлення періодичної нормативно-довідкової інформації в типових прикладних рішеннях (конфігураціях) |
x | діє для 1 юр. особи |
Інформаційна система ІТС (база знань) |
||
Доступ до сайту інтернет-версії ІТС: https://its.bas-soft.eu/ - це техпідтримка, консультаційні матеріали з питань бухгалтерського обліку, податкового, трудового права, методичні матеріали по роботі з програмами BAS:
|
✔ обмежено, тільки доступ до онлайн документації по продуктах для автоматизації бізнесу |
✔ |
Консультації аудиторів (тільки для пакетів ПРОФ+ на 12. міс.) |
||
Користувачі можуть задати питання експертам і аудиторам з бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, а також за допомогою даних фахівців сформувати запит в податкову. Питання аудиторам можна направляти на адресу support@wecode.com.ua. Мінімальний час підготовки відповіді - 7 (сім) робочих днів з моменту отримання остаточно сформульованого питання. |
x | ✔ 12 консультацій в період дії договору. (Додаткова консультація аудитора - 450 грн. З ПДВ) |
Лекторій |
||
Лекторій – це регулярні семінари для користуваців. Мета семінарів - оперативно розглядати питання зміни законодавства і відображення їх в програмних продуктах.
Для 2 співробітників організації - участь в семінарі безкоштовна. Розклад семінарів та анонси публікуються на сайті http://www.unionba.com.ua/ |
x | ✔ для 2 співробітників організації |
Центральний офіс: 0 800 33 08 66
Київ: +38 (044) 233 66 20
Київ: +386 51 335 096
Europe: +386 51 335 096
Чернівці: +38 (0372) 900 800
Суми: +38 (0542) 705 706
Полтава: +38 (0532) 670 670
Дніпро: +38 0567 840 084