ІТС (Інформаційно-технологічний супровід)

Даний вид обслуговування підходить для всіх користувачів програм «BAS», дозволяє комфортно працювати з типовим функціоналом програмного забезпечення:

  • Доступ до оновлень програмних продуктів;
  • Лінія консультацій;
  • Електронна звітність.

Договір інформаційно-технологічного супроводу користувачів «BAS» - це гарантований сервіс обслуговування, який передбачає два рівні підтримки – «ТЕХНО» та «ПРОФ»:

Вартість(грн. з ПДВ):

«ТЕХНО» «ПРОФ»

При оплаті за квартал

- 3 600

При оплаті за 6 месяців

4 680 6 480

При оплаті за 12 месяців

7 920 11 880

При оплаті за 12 месяців з купівлею ПЗ (по схемі 8+4)

- 6 960

При оплаті за 24 місяця

- 23 760

Перелік послуг:

«ТЕХНО» «ПРОФ»

Оновлення

Самостійна установка оновлень, за допомогою сайту (support@wecode.com.ua).

   

Послуги фахівця 1 раз на місяць для оновлення конфігурації і платформи
* - послуги фахівця по оновленню більше 2-х баз і не типових (доопрацьованих) конфігурацій оплачуються додатково.

x
до 2-х інформ. баз

Консультації

Консультації спеціалістів компанії «We.Code»:
за запитом на e-mail: support@wecode.com.ua

x  

Лінія консультацій вендора по телефону та ел.пошті:
(044) 222-72-10 (45), а також e-mail: support@wecode.com.ua


1 раз/міс., для типових конфіг.
 

Система подачі електронної звітності

«FREDO-Звіт» призначений для здачі звітності в електронному вигляді до контролюючих органів. Вам не потрібно вивантажувати дані з «BAS» в інші програми і платити за них окрему абонплату.

 

При цьому користувач отримує квитанцію про доставку звіту та результати обробки документа. Можна використовувати наявний у вас ЕЦП (електронно-цифровий підпис).

x
можна придбати додатково для юр/фіз осіб - 102/48 грн на міс.

1 ліцензія (для дод. юр/фіз осіб - 102/48 грн на міс.)

Електронний документообіг - «FREDO ДокМен»

Обмін електронними документами (рахунками, актами виконаних робіт, товарними накладними та іншими юридично значимими документами) з контрагентами безпосередньо з програм для автоматизації бізнесу без створення зовнішніх проміжних файлів.

x
1 ліцензія  (додаткове підключення 83 грн. на 1 міс.)

RDI Service

Сервіс для автоматичного оновлення періодичної нормативно-довідкової інформації в типових прикладних рішеннях (конфігураціях)

x діє для 1 юр. особи

Інформаційна система ІТС (база знань)

Доступ до сайту інтернет-версії ІТС: https://its.bas-soft.eu/ - це техпідтримка, консультаційні матеріали з питань бухгалтерського обліку, податкового, трудового права, методичні матеріали по роботі з програмами BAS:

  • Методичні матеріали по налаштуванню і ефективному використанню, розробці та адміністрування програм BAS.
  • ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка
  • База нормативних документів
  • Журнал «Бухгалтер» Олександра Кірша
  • Дебет-Кредит. Вопросы и консультації

обмежено,
тільки доступ до онлайн документації по продуктах для автоматизації бізнесу
 

Консультації аудиторів (тільки для пакетів ПРОФ+ на 12. міс.)

Користувачі можуть задати питання експертам і аудиторам з бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, а також за допомогою даних фахівців сформувати запит в податкову.

Питання аудиторам можна направляти на адресу support@wecode.com.ua. Мінімальний час підготовки відповіді - 7 (сім) робочих днів з моменту отримання остаточно сформульованого питання.

x
12 консультацій в період дії договору. (Додаткова консультація аудитора - 450 грн. З ПДВ)

Лекторій

Лекторій – це регулярні семінари для користуваців.

Мета семінарів - оперативно розглядати питання зміни законодавства і відображення їх в програмних продуктах.

 

Для 2 співробітників організації - участь в семінарі безкоштовна.

Розклад семінарів та анонси публікуються на сайті http://www.unionba.com.ua/

x
для 2 співробітників організації
Фон раздела
Підписатися на розсилку

Раніше інших дізнавайтеся про спеціальні пропозиції, рекомендовані тарифи та новинки

Зв'язатися з нами

Close
Связаться с нами

Зв'язатися
з нами

Обратный звонок
Callback Viber Telephone Support Tech Support
Callback
Close