Комплексна автоматизація бізнесу

Розробка галузевих рішень на базі BAS

Іноді трапляється, що для вирішення задач конкретного підприємства на ринку немає відповідного програмного продукту або його вартість не відповідає бюджету підприємства.

У таких випадках команда ВІ-КОД пропонує послуги по розробці власних галузевих рішень.

Досвід наших фахівців дозволить врахувати всі потреби Замовника та розробити програмне забезпечення в осяжні терміни та за розумну вартість.

Нами розроблений програмний продукт Управління нафтобізнесом, який успішно впроваджений на багатьох мережах АЗС і з його допомогою автоматизовано отримання даних з 221 АЗС.

Впровадження програмного забезпечення на базі BAS

Рано чи пізно кожен керівник компанії замислюється про необхідність автоматизації обліку підприємства. Першим постає питання: як правильно провести впровадження, як витримати заплановані терміни і вкластися в бюджет. Наша компанія практикує комплексний підхід при впровадженні програмного продукту на підприємстві. Наші фахівці проводять бізнес-аналіз роботи підприємства. Визначають стратегію розвитку компанії та за необхідності оптимізують робочі процеси, документообіг, організаційну структуру. Також виробляють вимоги до системи, як до інструменту підтримки управлінських рішень.

Виходячи з досвіду впроваджених нами проектів, ми виділили такі положення, на які потрібно звертати особливу увагу перед запуском проекту автоматизації:

  • проведення обов'язкового передпроектного обстеження бізнес-процесу компанії замовника;
  • підбір проектної команди з обох сторін;
  • найбільш підходяще діяльності замовника рішення у вигляді типового або галузевого програмного продукту;
  • якісне виконання робіт по впровадженню програмного продукту, виходячи з потреб замовника;
  • багатий і різносторонній досвід виконавця щодо вирішення завдань автоматизації;
  • відповідальність обох сторін в процесі впровадження;

Наші фахівці якісно встановлять систему, організують налаштування обліку, інтегрують її в загальну структуру компанії та навчать користувачів роботі з системою. Після запуску програмного продукту в експлуатацію ми готові запропонувати післяпроектний супровід.

Так само пропонуємо Вам ознайомитися з переліком деяких готових рішень, які ми розробили для наших клієнтів.

  • Робочий стіл для логіста, управління процесами доставки.
  • Обміни з інтернет магазинами Joomla, OpenCart, Bitrix інші.
  • Обмін з банківськими терміналами (ПриватБанк).
  • Онлайн-інтеграція (COM, web-сервіси) різних конфігурацій программ
  • Вивантаження і реєстрація регламентованої звітності ЄСВ в Medoc.
  • Управлінська звітність за стандартами МСФЗ.
  • Інтеграція з Google Maps, Yandex Карти.
  • Обміни з поштовими сервісами та сервісами доставки (Нова пошта, ParkLine, УкрПошта, СДЕК).
  • Інтеграція з IP телефонії (Binotel, Asterics, 3CX).
  • Інструменти маркетингової розсилки по SMS, Viber, Telegram.
  • Інструменти для групової поштової розсилки по базі клієнтів (Mailgun).
  • Розрахунок і виписка штрафних санкцій покупців/постачальників.
  • Інструмент гнучкого налаштування і використання шаблонів договорів і внутрішніх документів.
  • Готові рішення по конвертації, переносу і обміну даними між базами.
  • Автоматизація тендерного процесу.

    Як замовити послугу?

  • Натисніть кнопку Замовити рішення, наші співробітники зв'яжуться з Вами для з'ясування деталей
  • Зателефонуйте нам за контактним телефоном 0 800 33 08 66
  • Напишіть нам лист на електронну пошту
Фон раздела
Підписатися на розсилку

Раніше інших дізнавайтеся про спеціальні пропозиції, рекомендовані тарифи та новинки

Зв'язатися з нами

Close
Связаться с нами

Зв'язатися
з нами

Обратный звонок
Callback Viber Telephone Support Tech Support
Callback
Close