Переходьте на BAS

Сучасні програми для автоматизації обліку та управління підприємством

  • Програми BAS – це найкраща заміна старим бухгалтерським програмам
  • Додаткова знижка до 50% при купівлі на умовах апгрейду
  • Офіційна ліцензія та підтримка

Повний комплекс послуг для комфортного переходу

  • Надаємо знижку на покупку програми BAS (на умовах апгрейду)
  • Перенесемо до BAS дані (довідники та залишки) з вашої старої програми
  • Приведемо у відповідність «Оборотно-сальдову відомость» після перенесення даних
  • Навчимо користувачів працювати з новою програмою
  • Проведемо індивідуальні налаштування облікової політики, інтерфейсу програми тощо
  • Зробимо інтеграцію з клієнт-банком, сторонніми сервісами електронної звітності та документообігу
  • Доопрацюємо програму BAS під ваш бізнес
  • Наддамо оперативну консультаційну підтримку під час початку роботи із програмою BAS
  • Будемо супроводжувати для вашої комфортної роботи

Обслуговуємо ваші системи автоматизації та обліку, поки ви плануєте перехід на BAS

Оперативність

Ми гарантуємо Вам необхідну швидкість реакції у всіх питаннях співпраці: від планування візитів/підключень наших фахівців до надання консультацій за Вашими запитами.

Індивідуальний підхід

Закріплені персональний менеджер та спеціаліст знайомі з діяльністю Вашої організації та співробітниками, що дозволяє їм швидко зорієнтуватися у поставленому завданні.

Надійність

Ми забезпечуємо безперервну роботу Вашої системи автоматизації – від своєчасної підтримки користувачів з усіх питань до оперативного віддаленого підключення/виїздів наших фахівців у разі технічних збоїв або на вашу вимогу.

Комплексність

Роботи в рамках супроводу не обмежені конкретними послугами та можуть бути спрямовані, як на підтримку існуючої системи автоматизації, так і на її розвиток.

Плановість

Регулярні роботи дозволяють прогнозувати витрати на обслуговування системи автоматизації. Заздалегідь узгоджений графік обслуговування дозволяє заощаджувати час та гроші.

Ціна

Вартість включених у договір послуг і сервісів значно нижча за сумарну їхню вартість окремо. Вартість години роботи спеціаліста в рамках договору абонентського супроводу нижча, ніж при разових роботах.

Запишіться на індивідуальну онлайн демонстрацію можливостей BAS

Досвідчений спеціаліст проведе для вас екскурсію по всіх підсистемах програми

Переваги переходу на BAS

Можливість роботи віддалено та у хмарі

Встановлення на ПК необов'язкове, можливість безпечної роботи з базами віддалено. Можна забезпечити роботу всієї компанії або окремих підрозділів віддалено, потрібен лише доступ до Інтернету.

Робота на мобільних пристроях

Мобільні технології BAS дозволяють створювати програми, що працюють на планшетах, смартфонах та інших мобільних пристроях під керуванням Android, iOS та Windows.

Сучасна платформа зі зручним інтерфейсом користувача

Можливість розмежувати права будь-яких користувачів, надавши доступ тільки до тих даних та звітів, які потрібні співробітнику для роботи, відключивши зайве.

Високий рівень автоматизації

Програми BAS мають більш потужний функціонал в порівнянні зі старими програмами, який дозволяє автоматично виконувати більшу кількість операцій, тим самим підвищуючи ефективність роботи компанії.

Оптимальне обслуговування та швидкість роботи системи

BAS відрізняє зручність обслуговування конфігурацій. Це пов'язано з тим, що більшу частину змін під специфіку бізнесу можна реалізувати стандартними налаштуваннями і в результаті отримати програму швидше, легше та дешевше в обслуговуванні.

Відкритий програмний код

Прикладні рішення на BAS можна модифікувати (кастомізувати). Системи можуть розвиватися в міру розвитку бізнесу та зростання потреб користувачів, адаптуватися до нових тенденцій управління та обліку, змін законодавства і корпоративних стандартів.

Ведення обліку кількох організацій однієї інформаційної базі

В одній інформаційній базі користувач може вести декілька організацій. При цьому дані про товар, контрагентів та статті витрат є загальними, що виключає подвоєння.

 

Своєчасне оновлення

Система регулярно оновлюється у відповідності до змін законодавства. Звітність до регулюючих органів реалізована безпосередньо з BAS (в т.ч. за електронними лікарняними та трудовими книжками) у 2 кліки.

Розвинені засоби бізнес-аналітики

Програми BAS дозволяють використовувати не просто таблиці та статистичні звіти, а інтерактивні документи з можливістю деталізації, точкового налаштування та аналітики. Широкий спектр діаграм дозволяють відображати дані у графічному вигляді, зручному для аналізу.

Електронна звітність та документообіг

Програми BAS вже мають інтегровані сервіси Fredo Звіт та Fredo ДокМен. Напряму із програм BAS ви можете відправляти звіти в контролюючі органи, обмінюватись документами в електронному вигляді.

Вбудована інтеграція

Можливість інтеграції з безліччю обладнання, зовнішніх систем та веб-сервісів вже вбудована у програму. Зробіть із BAS інформаційне ядро компанії.

Масштабованість та продуктивність

Рішення на платформі BAS здатні «рости» разом з підприємством. Архітектура системи забезпечує високу продуктивність і надійність зі збільшенням навантаження на систему та зростання обсягу оброблюваних даних.

Показати всі переваги >

Залишились питання щодо переходу на BAS?

Запишіться на консультацію зі спеціалістом!
Розберемо ваші бізнес задачі, підберемо програму BAS, складемо кошторис та план реалізації переходу.

Компанії, що вже користуються BAS

Підписатися на розсилку

Раніше інших дізнавайтеся про спеціальні пропозиції, рекомендовані тарифи та новинки

Зв'язатися з нами

Close
Связаться с нами

Зв'язатися
з нами

Обратный звонок
Callback Viber Telephone Support Tech Support
Callback
Close