Сучасні програми для автоматизації обліку та управління підприємством
Ми гарантуємо Вам необхідну швидкість реакції у всіх питаннях співпраці: від планування візитів/підключень наших фахівців до надання консультацій за Вашими запитами.
Закріплені персональний менеджер та спеціаліст знайомі з діяльністю Вашої організації та співробітниками, що дозволяє їм швидко зорієнтуватися у поставленому завданні.
Ми забезпечуємо безперервну роботу Вашої системи автоматизації – від своєчасної підтримки користувачів з усіх питань до оперативного віддаленого підключення/виїздів наших фахівців у разі технічних збоїв або на вашу вимогу.
Роботи в рамках супроводу не обмежені конкретними послугами та можуть бути спрямовані, як на підтримку існуючої системи автоматизації, так і на її розвиток.
Регулярні роботи дозволяють прогнозувати витрати на обслуговування системи автоматизації. Заздалегідь узгоджений графік обслуговування дозволяє заощаджувати час та гроші.
Вартість включених у договір послуг і сервісів значно нижча за сумарну їхню вартість окремо. Вартість години роботи спеціаліста в рамках договору абонентського супроводу нижча, ніж при разових роботах.
Досвідчений спеціаліст проведе для вас екскурсію по всіх підсистемах програми
Встановлення на ПК необов'язкове, можливість безпечної роботи з базами віддалено. Можна забезпечити роботу всієї компанії або окремих підрозділів віддалено, потрібен лише доступ до Інтернету.
Мобільні технології BAS дозволяють створювати програми, що працюють на планшетах, смартфонах та інших мобільних пристроях під керуванням Android, iOS та Windows.
Можливість розмежувати права будь-яких користувачів, надавши доступ тільки до тих даних та звітів, які потрібні співробітнику для роботи, відключивши зайве.
Програми BAS мають більш потужний функціонал в порівнянні зі старими програмами, який дозволяє автоматично виконувати більшу кількість операцій, тим самим підвищуючи ефективність роботи компанії.
BAS відрізняє зручність обслуговування конфігурацій. Це пов'язано з тим, що більшу частину змін під специфіку бізнесу можна реалізувати стандартними налаштуваннями і в результаті отримати програму швидше, легше та дешевше в обслуговуванні.
Прикладні рішення на BAS можна модифікувати (кастомізувати). Системи можуть розвиватися в міру розвитку бізнесу та зростання потреб користувачів, адаптуватися до нових тенденцій управління та обліку, змін законодавства і корпоративних стандартів.
В одній інформаційній базі користувач може вести декілька організацій. При цьому дані про товар, контрагентів та статті витрат є загальними, що виключає подвоєння.
Система регулярно оновлюється у відповідності до змін законодавства. Звітність до регулюючих органів реалізована безпосередньо з BAS (в т.ч. за електронними лікарняними та трудовими книжками) у 2 кліки.
Програми BAS дозволяють використовувати не просто таблиці та статистичні звіти, а інтерактивні документи з можливістю деталізації, точкового налаштування та аналітики. Широкий спектр діаграм дозволяють відображати дані у графічному вигляді, зручному для аналізу.
Програми BAS вже мають інтегровані сервіси Fredo Звіт та Fredo ДокМен. Напряму із програм BAS ви можете відправляти звіти в контролюючі органи, обмінюватись документами в електронному вигляді.
Можливість інтеграції з безліччю обладнання, зовнішніх систем та веб-сервісів вже вбудована у програму. Зробіть із BAS інформаційне ядро компанії.
Рішення на платформі BAS здатні «рости» разом з підприємством. Архітектура системи забезпечує високу продуктивність і надійність зі збільшенням навантаження на систему та зростання обсягу оброблюваних даних.
Запишіться на консультацію зі спеціалістом!
Розберемо ваші бізнес задачі, підберемо програму BAS, складемо кошторис та план реалізації переходу.
Центральний офіс: 0 800 33 08 66
Київ: +38 (044) 233 66 20
Київ: +386 51 335 096
Europe: +386 51 335 096
Чернівці: +38 (0372) 900 800
Суми: +38 (0542) 705 706
Полтава: +38 (0532) 670 670
Дніпро: +38 0567 840 084