Центральне замовлення

Система управління закупками та продажами
супутніх товарів у мережах АЗС
Центральне замовлення

Програмний продукт, який дозволяє керувати залишками, рухами, закупівлями та продажами супутніх товарів у мережах АЗС.

Входить до складу комплексного рішення «BAS Комплексне управління паливним підприємством», також може поставлятись у вигляді самостійного рішення.

Функціонал системи дозволяє:
  • уникнути покладів не ходового товару;
  • завжди мати на торгових точках найактуальніші позиції;
  • аналізувати динаміку продажів за групами товарів;
  • прогнозувати потреби товарного асортименту;
  • налагодити взаєморозрахунки з постачальниками під реалізацію та відстрочку платежу;
  • отримати достовірний платіжний календар для планування видатків грошових коштів;
  • запровадити контроль у постачаннях товару та вартості кожної номенклатури згідно умов постачання на кожну АЗС чи групу АЗС;
  • мати аналітичний блок, в якому користувачі товарного відділу зможуть аналізувати ефективність як товарної матриці так і якість роботи постачальників.

Актуальність потреби

Останні роки лідери паливного ринку відзначають, що частка не паливних продажів зростає і на сьогодні становить 20%. В майбутньому зростатиме щонайменше до 30%.

Для забезпечення росту та ефективного розвитку продажів супутніх товарів, мережі АЗС потребують надійного IT інструменту, який би дозволяв управляти самим процесом продажів, асортиментом товарів на АЗС, планувати закупівлі, аналізувати, який товар продається краще, тощо.

Рішення вже використовують

Починаючи з 2017го року компанія We.Code запропонувала паливному ринку України нове рішення «Центральне замовлення», що інтегрується з обліковою системою замовника. Його можливості вже використовують такі бренди:

KLOAutotransAvantage 7

Відеоогляд

Якщо Ви бажаєте налагодити ефективні відносини з постачальниками товару, оптимізувати залишки на складах та радувати клієнтів лише свіжою та бажаною продукцією - підсистема "Центральне замовлення" саме для Вас!

Можливості рішення «Центральне замовлення»

  • Контроль взаємовідносин з постачальниками;
  • Аналіз надійності роботи з постачальниками;
  • Планування закупок (замовлення), поставку (надходження) товару, управління асортиментом;
  • Формування замовлень постачальнику з урахуванням таких параметрів як коефіцієнт сезонності, продажі за період, залишки мін/макс;
  • Встановлюються дні замовлень та їх періодичність;
  • Сформовані за допомогою системи «Центральне замовлення» замовлення постачальникам передаються безпосередньо постачальнику за допомогою сервісу електронного документообігу EDIN.
  • На складах (магазинах) є можливість встановити норми залишків товару, грошові ліміти замовлень, що дозволяє оптимізувати залишки на складах.
  • Для встановлення цін для реалізації на кожну товарну категорію встановлюється відсоток націнки. Після чого встановлюються ціни та націнки в розрізі магазинів. На підставі введених даних є можливість створити рекомендоване замовлення по постачальникам на поточну дату.
  • Короткий перелік звітів, які містить система (доробляємо індивідуально під замовника):
    • Залишки без продажу за період;
    • Звіт з прибуткових та зворотних накладних;
    • Звіт щодо відхилень у вступі;
    • Специфікації постачальників.
Підписатися на розсилку

Раніше інших дізнавайтеся про спеціальні пропозиції, рекомендовані тарифи та новинки

Зв'язатися з нами

Close
Связаться с нами

Зв'язатися
з нами

Обратный звонок
Callback Viber Telephone Support Tech Support
Callback
Close